Jump to content

Vandrartråd - YouTube


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
16 timmar sedan, MFI9 sade:

Påbyggnaden på pickisen som kan öppnas på toppen blev jag jäkligt impad över. Fantastiskt att få plats med så mycket, med en rimlig vikt.

En 79:a V8 diesel med det skåpet, ja tack !! 263a.png

Jag tänkte faktiskt HiLux å det "påhänget" ... Borde funka, men vem vill överge LC100ans komfort :P 
Nä, blir en tur till Abenteuer i vår innan det slutgiltliga beslutet tas

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Exakt såhär satt jag fast i Rumänien, förutom då att det var en tok-smal backe utan möjlighet till annan väg, klurigt att ta sig loss ... 

Videon i övrigt är också ganska intressant, väldigt väldokumenterad! 

Ja ja, bara att erkänna det lutar mer och mer åt landet down under 2018, allt där verkar ju så najs!

Link to comment
Share on other sites

Guest munkensbilder

Efter haft Offroad bil sedan 1987 och professionellt byggt och levt i husbilar sedan 1989 så är det naturen jag söker på mina Norgesemestrar. Mina bilar är bara ett sätt att ta mej dit Att åka MC i Europas alper har jag tyvärr fått sluta med då kroppen sätter stopp annars har detta alltid varit min stora glädje. Detta bildspel handlar just om Norges natur och sevärdheter från året 3dje Norgeresa. Norgeresan i november blev inställd då snön regnade bort och solen försvann. Men väg 520 och 660 är fortfarande öppna så vi får se vad som händer efter Jul.

 

Edited by munkensbilder
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators
On 2016-12-05 at 19.24, munkensbilder sade:

Efter haft Offroad bil sedan 1987 och professionellt byggt och levt i husbilar sedan 1989 så är det naturen jag söker på mina Norgesemestrar. Mina bilar är bara ett sätt att ta mej dit Att åka MC i Europas alper har jag tyvärr fått sluta med då kroppen sätter stopp annars har detta alltid varit min stora glädje. Detta bildspel handlar just om Norges natur och sevärdheter från året 3dje Norgeresa. Norgeresan i november blev inställd då snön regnade bort och solen försvann. Men väg 520 och 660 är fortfarande öppna så vi får se vad som händer efter Jul.

 

Inspirerande och snyggt Munken!

Hade gärna tatt en kopia av dina kartor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest munkensbilder

Hittade ett roligt klipp. Tänkte bygga en liknande till Pajeron men då framrutan på reservdelsbilen var paj  och jag redan har för många leksaker lät jag bli.

Detta är en bild från 1995.13.thumb.JPG.ade3f293902205736abdd0930222170a.JPG

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

En riktigt bra resa av TG ?

Nu skall jag försöka att inte gå OT. Men för ett par år sedan såg jag ett program på BBC om två herrar som skulle köra från Sankt Petersburg till Vladivostok med en Nissan Patrol... men jag fick bara sett två episoder och har aldrig hittat serien efter det. Någon som vet?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Den 2017-03-03 at 9.51, Andreas.E skrev:

En riktigt bra resa av TG 1f44d.png

Nu skall jag försöka att inte gå OT. Men för ett par år sedan såg jag ett program på BBC om två herrar som skulle köra från Sankt Petersburg till Vladivostok med en Nissan Patrol... men jag fick bara sett två episoder och har aldrig hittat serien efter det. Någon som vet?

Var det dom som lånade en Y60 med 4.2?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...