Jump to content

En rød Jeep wrangler jk


pilten
 Share

Recommended Posts

Hva er den knotten på taket ditt Albatross? 

 

Var nede å kjøpte noen bambus planter,  å når jeg kom tilbake til jeepen så sto hu der så fin og rød. 

6F8E63FF-276D-4ACD-8CEF-210F05D2E7BD.thumb.JPEG.3655244ea8b1c0bbc9537ffc8ea16b65.JPEG

 

To dager igjen til softtoppsesongen✌ 

Softtoppen på

IMG_1010.thumb.JPG.6e44de8be7adb92a6c199218952e40d7.JPG

Edited by pilten
La ved et bilde
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

19 minutter siden, pilten skrev:

Hvis dere er ute etter sykkelholder som festes på reservehjulet? Her er slik jeg har løst det. Veggholder fra biltema og to stropper. Funker fint som bare det.

B9BF5BD9-4616-49DD-88C8-0A35C8CAE12B.JPEG.e8e5272c2da703596e3b71b33d220024.JPEG

 

Har du link til festet, funker til kjørebruer også 

Link to comment
Share on other sites

5 minutter siden, Lars 9k skrev:

Härligt med nya starkare prylar, bara att hoppas att de håller lite bättre än det som satt där innan!! :)

 

Ser kanskje solide ut, pluss at de er smørbare. Har funnet ut at lanolin oil er bra, men veldigt grisete når man skal under bilen og skru? 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
14 minuter sedan, pilten sade:

Ser kanskje solide ut, pluss at de er smørbare. Har funnet ut at lanolin oil er bra, men veldigt grisete når man skal under bilen og skru1f609.png 

Då gäller det bara att se till att smøre den då och då ;)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
35 minutter siden, iknutis skrev:

1mnd gammel filter?

Får du vann ned i filterboksen når det regner med den pipehatten?

Har bare kjørt igjennom en regnskur denne våren, å det virker ikke som om det kommer noe nedi. 

Har bestilt inn en bunke filter, så trur jeg bytter hver 2 mnd. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 timer siden, iknutis skrev:

Ok, var du plaget med vann i filterboksen før du skiftet?

Har du plugget dreneringen fra den, eller er den åpen?

Vurderer snorkel selv og er i tvil om det er vits. 

Til daglig så er drenering i luftfilter boksen åpen, men teiper over med slik gummi teip. Ligner litt på gaffa, men er vannfast. Når jeg skal leke meg litt. Har ikke vært plaget av at vann kommer inn, verken med den toppen som er på nå eller med ram head. 

Grunnen til at jeg ville ha snorkel, er at på min så sugde den luft inn fra undersiden av panseret, altså den måtte dra luft inn fra inne i motorrommet og filten som isolerer panseret strupet litt for insuget. Målte inn luft til rundt 30 grader, det var om det var minus ute eller plus grader ute. Etter jeg monterte snorkel, falt intake air til alt fra 2 - 15 grader. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jeepen har vært på litt recall rep, skal vist tilbake å få utført enda litt mere recall fiks. Må vist bytte bremseslanger/rør. Men så lenge det er gratis, så er jeg happy. 

Tenkte å få bygd litt oppbevarings løsninger baki, å lurer bare på. Hva er de platene som brukes her behandlet med? Se link https://www.goose-gear.com/products/jeep-jku-side-cubbies-for-2011-2014-4-door-jeeps 

IMG_1771.thumb.JPG.7fa73a5c623bad015f581e432a95af6f.JPG

Å så blir det ny fancy spiller, helt lik den jeg har. Men med bedre hardware og 4g plus div. Svigersønnen driver å monterer slikt, så han sa jeg måtte bytte. Heldigvis blir det ikke så dyrt. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Prøver å få ut fingeren og få laget et lokk over baki. Men så ble jeg plutselig litt nysgjerrig på om jeg heller skulle bruke sandstigene mine? Men da må de kappes til. Er 175 cm lange å hvis de skal ligge imellom veltebøylen så må de ned til 120 cm men hvis jeg skal ha dem fra kant til kant må de ned til 155 cm og litt vekk i hjørnet pga veltebøylen IMG_1939.thumb.JPG.4d82b2eec9f6e2c28b2d57ae08671041.JPG

IMG_1940.thumb.JPG.cb1196520b4d3f45ee359a469512d441.JPG

IMG_1941.thumb.JPG.4e2aa52e82454fc33d1542a3e43d8658.JPG

Eller om jeg bare skal dra å kjøpe ei finer plate som jeg kapper til? 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...