Jump to content

Det blev en patrol till slut ?


Metalwolf
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, CampForCer said:

Ser ju väldigt bra ut!    Skönt att kunna ha kaminen i mitten och inte en bit åt ena eller andra hållet då mittstolpen är i vägen...  :-D 

Aa det ska bli kul och testa på julbordet och se hur bra/dåligt det funkar att sova i en sån här på vintern ? 

  • Like 3
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
On 9/28/2019 at 4:36 PM, Peter Christensen said:

Veldig cool!! Har du bilder av bærende konstruksjon, feste av spirorør osv?

Mvh Peter.

hej, hade bara några enstaka bilder på tältet, men jag har kapat original remmarna och satt i maljor för att kunna välja om jag vill använda kaminen eller originalstången som följer med tältet och sen har jag bara tagit ett spirorör med en reducerare (som ska stoppa emot slangklämman som sitter på rök röret till kaminen) och satt på fästen till carbinhakarna 👍

DSC_0351.JPG

DSC_0358.JPG

IMG_20191024_113312.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Metalwolf said:

hej, hade bara några enstaka bilder på tältet, men jag har kapat original remmarna och satt i maljor för att kunna välja om jag vill använda kaminen eller originalstången som följer med tältet och sen har jag bara tagit ett spirorör med en reducerare (som ska stoppa emot slangklämman som sitter på rök röret till kaminen) och satt på fästen till carbinhakarna 1f44d.png

DSC_0351.JPG

DSC_0358.JPG

IMG_20191024_113312.jpg

Veldig smart!!! Den kommer jeg nok til at kopiere på mit dyre G-stove oplegg. Mye smartere enn min innkjøpte "vvs" gennomføring :-)

20191003_165255.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...