Jump to content

Skogs Wc hva løsning bruker dere?


Rubicon 2015
 Share

Recommended Posts

  • Premium Member

Eller så kan man göra som kompisens grabb. Han tog deras porta potti och duschtält med sig 50m ut i skogen där han först reste tälten och sen nyttjade toan för att sedan bära tillbaka allt igen till campletten!! 😂

  • Like 1
  • Thumb up 1
  • Happy tears 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Administrators
6 minutes ago, Filip Gustafson sa:

Denna är jag intresserad av. Smart, snabb, och tar lite plats.

 

Jag gillar också den här lösningen. Ser att flera på nätet skriver "skall man sitta i sin egna skitlukt". ... mmm det gör vi annars också!
Hoppas att produkten kommer i produktion så att man kan beställa ett exemplar.

  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/31/2019 at 12:31 PM, iknutis said:

Litt skeptisk til å ha det teltet som hatt mens jeg holder på. Funker nok så lenge jeg sitter i ro, men hva når jeg begynner å bevege meg?
Og tåler stolen mer enn 60kg? Ikke alle har kropp som krigsfanger.

Jag kan rekomendera denna model vi har den nu sen oktober 18 och min fru är jätte nöjd och jag med inga fästingar i rumpan mera:)

365toa.thumb.jpg.370e7f7ffd5d34e91ad54fe9a9be6e1c.jpgtoa.thumb.jpg.3cf8c5fd4803707dcc8de0ac57132564.jpg

Tanken är tät och luktar inte, vatten tanken läkcker lite när man har den i bilen, så fyll inte den när ni kör bilen, lätt att göra ren, vanligt toa papper funkar utmärkt, när man gjort nummer två så töm, och sen torka och spola igen för sitt hålet är inte så djupt, och om inte kissar så ofta i den så räker toa en helg utan problem, vi har inte lyckatats fylla den än. När vi köpte den väge jag ca 86 kg och det var inga problem håller för mer. om jag mins rätt så kostaden ca 1000 skr, som sakt frun är glad och jag med, släg en duk över såhar man en extra sitt plats i tältet.

  • Like 2
  • Thumb up 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Åker man i bebodda trakter finns det rastplatser , bensinmackar på lagom avstånd oftast , åkt 470 mil genom Europa utan att behöva använda nödlösning och flera ggr i Sverige och Norge , är man mer i vildmarken är det bakom en buske eller i nödfall tex nedan , förutsätter en buske 😉, jag har även provat portapotti men ingen hit ha invändigt om något läcker och tar sin plats , som overlander kan man inte vara för pryd 😜

https://armygross.se/camping/ovrigt/barbar-toalett-for-camping-campingtoalett/

  • Like 2
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...