Jump to content

Vårträff 2020 (Sverige)


Recommended Posts

  • Administrators

Hejsan, här kommer information om Vårträff 2020.

I år går denna ut med den västra sidan av sjön Vättern. Vi startar nere i Ulricehamn och avslutar på Måndag i höjd med Karlskoga. Vi kommer att köra så mycket som möjligt på grusvägar på vår väg upp till Karlsborg som blir mittpunkten för träffen. Här kommer det vara möjligt med en guidad tur i själva fästningen.

Här finner du all information du behöver: Vartraff2020.pdf

Datum: 29/5 till 1/6 2020
Pris: Kr 1500,- per person alternativ kr 750,- för våra medlemmar. (barn under 18år gratis)

 

448029472_Vrtrff_Sida1.thumb.jpg.1f29abf7ccc62f0586004c958472dac2.jpg

555612059_Vrtrff_Sida2.thumb.jpg.5f5226eb4c83b5c1579d81a30081a5e4.jpg

716054930_Vrtrff_Sida3.thumb.jpg.f3cee5df416bf2220bb29254f2968b2f.jpg

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Andreas.E unlocked and pinned this topic
  • 2 weeks later...

...och DÄR var man anmäld och betald!

Får se om det blir endast jag, eller med några övriga i familjen - förutom terriern då såklart!  :-D 

...och DÄR försakade jag nu (enkelt val...) företagets gruppresa till Island som ligger samma dagar. Idioter...  Hur planerar de egentligen...!?  🤣 😜     Men men...  De skall ju bara se och göra sådant jag redan gjort ett antal gånger där - "Gyllene triangeln" etc, samt ett par mossiga studiebesök i vanlig ordning.  KLART man väljer Overlanding.nu's Vårträff 2020 - ALLA DAGAR I VECKAN!  :-D 

  • Like 4
  • Thumb up 1
  • Happy tears 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • Administrators

Oj oj!  Då är det endast en plats kvar till Vårträff 2020......

En gång mellan slutet av April och starten på Maj kommer jag att göra en rekonisering på hela resan.
Kort tid efter det kommer jag att presentera lite mer information till er som skall vara med.

Så här ser listan ut per idag

  • Andreas.E (Guide) 
  • Wiberg
  • Iknutis 
  • Fredrik Hellström
  • Maria Widell
  • Calle
  • Jukka Koskinen
  • Andreas
  • Fredrik L
  • Max Hartwall
  • MrTwilight
  • Jonas Andersson
  • CampForCer
  • Rubicon2015
  • Snejl
  • Rick
  • Steinvaldsen
  • Micke Högberg

Får du eventuellt förhinder är det supert att vi får veta om det så tidigt som möjligt så att eventuellt medlemmar som väntar på plats kan hoppa på.

Stortövningen Aurora 2020 avslutas samma vecka som vi är ute och reser, så det kan gott tänkas att vi ser en del spännande fordon på vägarna.

  • Like 3
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
17 minutes ago, Jonas Andersson said:

Går det att fylla på med 1-2 personer i bilen? Rikard aka Fisksoppan och mycket eventuellt hans bättre hälft, Sofia önskar deltaga.

Det har ikke vært noe problem før ihvertfall. :)

Man betaler pr person.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Jonas Andersson said:

Om man läser pdf'en är det dubbla bud på var avslut är. På första sidan under "Tidpunkter" står det "Avslut Karlskoga". På sista sidan längst ned står det "Avslut vid Årjäng".

De som ikke har fri mandag, kan avslutte i Karlskoga på søndag og dra hjem.

I Norge har alle fri mandag, så vi avslutter først på mandag.

Tror jeg. 😁

  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, iknutis sa:

Det har ikke vært noe problem før ihvertfall.

Innebär detta att det är ok att 1-2 personer hakar på i min bil och så klart betalar för sig... Det var väll fordons antal som det var begränsning på. Inte antalet i bilarna va? Går du i god för detta @iknutis eller behöver vi svar från @Andreas.E eller @Wiberg?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Jonas Andersson said:

Innebär detta att det är ok att 1-2 personer hakar på i min bil och så klart betalar för sig... Det var väll fordons antal som det var begränsning på. Inte antalet i bilarna va? Går du i god för detta @iknutis eller behöver vi svar från @Andreas.E eller @Wiberg?

En av sjefene kan jo komme med avklaring, men jeg spurte om det samme for et år siden og da betalte vi pr person men begrensningen var antall biler pga plass på camp og lengde på kolonnen. 👍

  • Like 1
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Hej Jonas,

Det stämmer det @iknutis och @Fredrik L skriver. 

Det är antal bilar som är begränsningen och inte personer. Rikard och sambo är välkomna att delta i din bil mot träffavgift.

Träffen varar hela pingsthelgen, som för oss boende i Norge även innebär måndag. Men alla träffdeltagare är självklart välkomna att vara med på söndagens Camp.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...