Jump to content

Fylla på i Signatur


Veofasa
 Share

Recommended Posts

Hej på er!

Det hade varit toppen om fler kunde lägga till i sina signaturer med sin garagetråd (länk) och även län/stad/ort för att kunna bilda sig bättre uppfattning om vilka bilar som finns i era garage och eventuella träffar. Vissa som har varit med ett tag och är aktiva (men inte i sin garagetråd) har sin garagetråd i skymundan och jag som gärna läser era trådar missar både inspiration och bra trådar.

Jag vet inte vad ni andra tycker, det går att söka sig fram på profil och i forum, men är lite besvärligt att göra ibland då tråden kanske inte varit aktiv på länge.

Självklart förstår jag att det kommer med tiden att man förstår vem som har vad (jag är ganska ny på forumet) och vad tråden heter. Detta är mest för att skapa starkare gemenskap och ha garagetrådar mer lätttillgängliga även om bilen är såld eller tråden inte är särskilt aktiv. Jag har automatisk "följer tråd" när jag kommenterar påslagen, men det ska ju till att man kommenterar (eller att man slår på manuellt) - att följa en tråd handlar mer om att man gillat/läst tråden och fortsätter följa den. Men om det finns med i signaturen, så finns möjligheten att hitta en tråd man inte sett tidigare.

Detta är mest för att slå ett slag för att kunna haka på i trådar och se vad ni jobbar med.

Är det så att detta är helt redundat så lyssnar jag gärna till hur ni annars gör 😊

Vad tycker ni?

//Pontus

Edited by Veofasa
  • Like 2
  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...