Jump to content

Hösttur i svenska skogarna 11-13 september (eller längre)


Jonas Andersson
 Share

Recommended Posts

Vi på Overland Explorers Community tänker dra på hösttur i de norska fjällen 11-13 september. Dock så är det ju fortfarande ett problem med gränser och vem vet om de är öppna tills dess. Så om gränsen är stängd så får det ju finnas ett alternativ för oss som inte bor i "gröna" län/landskap i Sverige.


Dagarna är ändå avsatta. Jag har för avsikt att sticka ut. Är dessutom långledig 10e till 18e eller 22a så jag är rätt så flexibel om någon är sugen på tur. Har inte kommit längre än så i tankarna så förslag mottages.

Möjligheten är ju också att anordna en träff som geografiskt ligger bättre till för de som tycker att "Høsttur på Fjellet"med OEC  är allt för långt bort.

OBS️Om gränsen till Norge är öppen i september för oss västgötar kommer jag att prioritera «Hösttur i Fjellet». Kolla länken: (endast synlig för medlemmar i OEC)

https://www.facebook.com/events/286657605994699/

Edited by Jonas Andersson
Förtydligande
  • Like 1
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

11-12e jobbar jag tyvärr, men om ni faktiskt skulle ta er över till norska sidan gränsen, och lite beroende på vart ni kommer vara någonstans, så finns kanske en chans att jag möter upp för lördag kväll och söndag. :) 
Jag kan inte se någonting via Fb-länken. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...