Jump to content

Dekaler


Emil Fast
 Share

Recommended Posts

Hej! Har nu försökt få mina dekaler sen i slutet av december.  Hur beter man sig när varken mail eller facebook fungerar för att få kontakt? Småpengar, men rätt ska vara rätt. I och med att jag beställde dom var jag ju uppenbarligen intresserad av att ha dom. Får se om de här hjälper för att få kontakt... 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hej Emil

Alla beställningar som legat och väntat blev skickat i slutet av förra veckan, så det kommer nog väldigt snart i posten.

Som du skriver rätt skall vara rätt. Jag har dessvärre varit över 100% upptagen med att hålla familjen ekonomiskt på bena i förbindelse med Covid-19 så jag har inte följt med här. 

Inom kort tid kommer vi att öka staben så att vi inte bara är två personer som skall följa med.

  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fullt förståeligt att Covid kan ha ställt till det. Kan ändå tycka att det är konstigt när det är 2a eller 3e gången jag får höra att dom gått iväg, och jag har fortfarande inte fått dom. Att posten kan slarva engång, det kan säkert hända... 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Hej!

För ett par dagar sedan skall du ha fått information från PayPal att din betalning är refunderad. I tillägg har jag på nytt skickat dekaler till dig.

Untitled-1.thumb.jpg.f2070fe0f4fae134d57731b072d1c202.jpg

20210525_072033.thumb.jpg.e229f7bcbb6cc373caed462fdeea76b1.jpg

Vi hoppas att dessa kommer fram denna gången.

  • Like 1
  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Andreas.E said:

Hej!

För ett par dagar sedan skall du ha fått information från PayPal att din betalning är refunderad. I tillägg har jag på nytt skickat dekaler till dig.

Untitled-1.thumb.jpg.f2070fe0f4fae134d57731b072d1c202.jpg

20210525_072033.thumb.jpg.e229f7bcbb6cc373caed462fdeea76b1.jpg

Vi hoppas att dessa kommer fram denna gången.

Jätte tack. Vi håller tummarna.  Det är inte meningen att vara dryg, jag vill bara pryda bilen med era dekaler. 🙂

  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...