Jump to content

Höstträff - Vildmarksvägen 2016


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Bra skrivet broder! :)

Bra även med lite svåra ord som man måste Googla, digression ... Lite GW över det ;)
Sitta på utedass med öppen dörr tillhör livets bättre stunder, håller med 100%.

För att slippa slå läger efter mörkrets inbrott varje dag kommer här ett tips: bunkra för mer än den närmaste timmen vid varje stopp ;) 
När ni fått ordning på det så kan jag nog tänka mig att slå följe, ni verkar ju ha haft det riktigt nice!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Jodå, bunkring är inga problem -             " problemet " är att börja leta camp i god eller snarare -  riktig tid.

Nu har vi ju stenkoll på Värmland, Dalarna och delar av Jämtland och Härjedalen så allt blir lättare framöver :) .

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ser ut att vara en fantastiskt härlig resa! Finns det någon GPS track på denna rutt ni tog? Vildmarksvägen är ju dokumenterad men tänkte på alla avstickare ni tog.

Planerar själv på att bila Stockholm upp till Kebnekaise i sommar via innerlandet och därigenom bla ena halvan av vildmarksvägen Stömsund via Stekenjokk och Klimfjäll och sen vidare norrut.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Administrators

Idag är det tre år sedan dom här två bilderna togs... En av mina bästa resor!!

Även om själva vägen inte är så spännande. Tanken på min bil läckte så jag bara kunde göra med 25L åt gången. Kai fixade kinderägg i hela min bil till Tobias glädje. Diverse plåtar ramlade av Patrolen.... Den utlovade badtunnan var borta sedan 3år..... Men vilken episk resa, denna kommer aldrig att glömmas!

_MG_1000.thumb.jpg.79a93607b754e1f434f054ea23e5b1b8.jpg

_MG_0994.thumb.jpg.6ddf6a62d164bdb5d6a7650fa84f05c1.jpg

  • Like 4
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...