Jump to content

Recommended Posts

  • Administrators
1 timme sedan, Toyole sade:

Hvordan vet en om en er med eller ikke?

Finns det en deltagerliste noensteds??

Er det enklest å bare møte opp på statoil kl 14 i Charlottenberg? :-)

Du måste in på linken och beställa den platsen som vi har ledig. Då får du en bekräftelse på deltagande på resan/träffen.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Ser ut som om regnet har bytt dag. Det blir nog fuktigt på fredagen men ser helt ok ut på lördagen. Jag och Ivar tar med oss pressening & tarp plus rep/ tau. Flera som har möjlighet till det? Då borde vi kunna bygga ett ordentligt festtält :) .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 timer siden, Wiberg skrev:

Ser ut som om regnet har bytt dag. Det blir nog fuktigt på fredagen men ser helt ok ut på lördagen. Jag och Ivar tar med oss pressening & tarp plus rep/ tau. Flera som har möjlighet till det? Då borde vi kunna bygga ett ordentligt festtält :) .

Jeg har tarp mener jeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tar med en presenning.

Litt TLC på Defenderen før turen, og klargjøring av primuser. Gleder meg til tur, starter fredag morgen fra Trysil, satser på å kjøre småveier nedover Värmland til Charlottenberg.image.jpeg image.jpeg 

Edited by Spoon
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Jag är så klar jag får blivit :) . Det gick rätt fort att packa eftersom bagen bara fylls på med kalsonger och strumpor - bilen är så klar som den kan bli den med. Luftade taktältet och sovsäckar oxå för att vara säker på att det är fräscht.

Eftersom allting - famous last words - är så himla i ordning så köpte jag en till Toyota idag.... ?. Den är inte riktigt lika i ordning... Mer om det i garaget ;) .

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Kris Mecki! ;) . Det är säkert ingen av de andra 14 (!) Bilarna som har det du har glömt... Jag föreslår att du packar ur allting och går igenom det noga - excelark med mycket färger hjälper ? .

F-n vad klar jag är nu!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

En sista officiell uppdatering, och detta gäller för dom som möts på Alnabru (Oslo) kl 11:30!

Det är bäst att samlas vid Mc Donalds (Ligger bak Statoil på Alnabru), där finns det lite mer plats att samla många bilar ;) Jag skall försöka vara där i riktigt god tid.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 timer siden, Andreas.E skrev:

En sista officiell uppdatering, och detta gäller för dom som möts på Alnabru (Oslo) kl 11:30!

Det är bäst att samlas vid Mc Donalds (Ligger bak Statoil på Alnabru), där finns det lite mer plats att samla många bilar ;) Jag skall försöka vara där i riktigt god tid.

Regner med at dette er cirkle k furuset,ved mc Donalds og ved radiasjon blu alna?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 timmar sedan, Wiberg sade:

Kris Mecki! ;) . Det är säkert ingen av de andra 14 (!) Bilarna som har det du har glömt... Jag föreslår att du packar ur allting och går igenom det noga - excelark med mycket färger hjälper 1f606.png .

F-n vad klar jag är nu!

Gjorde som du föreslog och plockade ut allt och börjde packa om från början .

Upptäckte då att den extra platsen beror på att frun inte skall följa med på denna turen, tveksam till att det är nån som har tagit med sig en extra som dom kan låna ut i fall det behövs ;-):-D

/Mecki o Lukas

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites


Så då var vi hemma igen efter en jättetrevlig helg. Grymt bra jobbat Jon och Andreas med att leta fram alla dessa fina grusvägar och traktorspår .

Trevligt också med alla dessa nya bekantskaper, vi ses snart igen.

/Mecki o Lukas

20160813_070812.jpg

20160813_075126.jpg

20160814_133005.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...