Jump to content

Recommended Posts

  • Moderators

Tusen tack till alla deltagare - riktigt kul att dra på tur med er! Och vilken resa! Jag tror vi smakade på alla typer terräng och utmaningar Värmland kan erbjuda.

Reportage och gpx kommer - ska bara få tvättat och städat Snövit först ? .

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Så där, då har man äntligen landat hemma, efter helgen och leverans av yngsta barnet i Tönsberg :)

Tusen tack till alla positiva deltagare, vilket gäng :D Det var otroligt kul att guida er igenom fredagen och lördagen. Både jag och Jon har många fler spår och vägar vi kan bjuda på i tiden framöver. Riktar också ett stort tack till dom bilar som hade möjlighet att köra alla våra spår på söndagen.

Mina bilder kommer om inte så himla länge här inne.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Som passagerare fanns det mycket tid för att fota, här är mitt bidrag i bildströmmen :) Tack för en mycket bra arrangerad resa med bra spår och ett härligt gäng overlanders. Med vänlig hälsning, Jon

_01A9473-2.jpg

Nästa generation 4x4

_01A8910-Redigera.jpg_01A9073.jpg_01A9156.jpg_01A9209.jpg_01A9442-2.jpg_01A9486.jpg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Takk for en lærerik og inspirerende tur folkens ? Fikk et nytt syn på hvilket utrolig potensial som finnes hos Søta Bror, og så tett på grensa da! Man kunne nok som @Andreas.E fortalte meg holdt det gående i 3 uker der inne i skogen med å utforske nye spor ?

 

Hiver inn noen bilder og filmsnutter jeg også :)

IMG_6625.JPG

IMG_6628.JPG

IMG_6632.JPG

IMG_6650.JPG

IMG_6658.JPG

IMG_6664.JPG

IMG_4206.JPG

IMG_4211.JPG

 

IMG_4195.MOV

IMG_4197.MOV

IMG_4201.MOV

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Då har jag lagt upp totalt 4 spår under länken GPX Fullvuxen 4x4 12-14.08.2016. De som bruker View Ranger laddar ner dag 1 - 3, ViewRanger fixar inte flera spår i samma GPX fil. De som bruker alternativa program laddar ner den som heter ...inklusive Road of Bones. Vill man se hela spåret i Google Maps refererar jag till artikeln i ämnet - Artikel om navigation .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...