Jesper Løwe Posted September 15, 2025 Posted September 15, 2025 Ronneby Brunnspark, Sverige, 22-24 Maj 2026 https://www.overlandadventureexpo.com/ 2 1 3
Malin Nygren Posted December 3, 2025 Posted December 3, 2025 (edited) Vi har bokat biljetter 😊. @Lennart Jansson ska ni också dit? Edited December 3, 2025 by Malin Nygren
Malin Nygren Posted December 4, 2025 Posted December 4, 2025 11 timmar sedan, Lennart Jansson said: Vi har också bokat biljetter. Ja så kul 🤗
Lennart Jansson Posted April 3 Posted April 3 15 minutes ago, Malin Nygren said: Är det fler som ska dit? Vi åker dit på fredag och stannar till lördag lunch, sedan måste vi dra mot Stockholm för barndop. 1
Malin Nygren Posted April 3 Posted April 3 1 timma sedan, Lennart Jansson said: Vi åker dit på fredag och stannar till lördag lunch, sedan måste vi dra mot Stockholm för barndop. Aha. Då vet vi 🤗.
Malin Nygren Posted April 4 Posted April 4 38 minuter sedan, Benjamin Kastlund said: Vi ska dit är planen. Ok. Så kul, då ses vi där 🤗 1
Moderators Lars 9k Posted April 5 Moderators Posted April 5 Under påsken diskuterade vi den kommande Expon och @Benjamin Kastlund gjorde oss uppmärksamma på den här skrivningen. Det där kan ju bli lite trist om vädret är risigt….. Vi hade även planerat att använda undertältet då vi tänkte stanna hela helgen. 2
Malin Nygren Posted April 5 Posted April 5 29 minuter sedan, Lars 9k said: Under påsken diskuterade vi den kommande Expon och @Benjamin Kastlund gjorde oss uppmärksamma på den här skrivningen. Det där kan ju bli lite trist om vädret är risigt….. Vi hade även planerat att använda undertältet då vi tänkte stanna hela helgen. Ja vi har också sett det. Lite märkligt att man inte får ha de ute, det är ju där man sitter och umgås och även om det regnar. 1 1
Jesper Løwe Posted April 8 Author Posted April 8 Vi planlægger stadig at deltage, men min co-driver skal have nyt knæ, som måske kan sætte en "pause" på Taktelt og lange bilture for en periode 1 1 1
Malin Nygren Posted April 8 Posted April 8 3 timmar sedan, Jesper Løwe said: Vi planlægger stadig at deltage, men min co-driver skal have nyt knæ, som måske kan sætte en "pause" på Taktelt og lange bilture for en periode Ok. Men då förstår jag att ni kanske inte kan komma. Lycka till med knäet 🤗. 1
Malin Nygren Posted May 19 Posted May 19 Som det ser ut nu för våran del så kan vi nog inte komma förrän på lördagen. Vi jobbar som vanligt och trodde man kunde komma in på området på kvällen (efter kl. 18:00). Som tydligen inte går😒. Ser ut som vi får använda markisen ändå.
Moderators Lars 9k Posted May 19 Moderators Posted May 19 Det var ju trist att ni inte hinner upp, stänger de inpasseringen redan 18 på fredagen, det var ganska illa! Vi kör upp på fredag em, @Hanna jobbar på förmiddagen. Ja vi får se vad det säger vid inpasseringen, någon form av reglering blir det nog då man skulle anmäla. Men förhoppningsvis blir vädret så bra att den bara behövs för skugga. Jag läste just på deras sida, illa, 20 på fredagen hade väl varit mer lagom. Kan ni inte kolla kolla om någon av campingplatserna de nämner har bättre öppettider, surt att behöva betala dubbelt men vore ju ändå trevligt om ni kunde vara med på fredagen. Vill minnas att @Lennart Jansson och Marie behövde köra vidare på lördagen.
Lennart Jansson Posted May 20 Posted May 20 Trist att det blir så tidigt inpassering. Vi måste tyvärr köra vidare till Stockholm lördag lunch.
Malin Nygren Posted May 20 Posted May 20 Ja trist, vid 20.00 hade varit bra. Skrev till Frida om det men då hade OAE redan lagt ut att man inte kunde komma in senare. Se hur vi gör men det lutar åt vi kör upp tidigt på lördag i stället. Så hoppas vi hinner träffa er @Lennart Jansson🤗. 1
Jesper Løwe Posted May 20 Author Posted May 20 Vi kommer inte håber i som deltager får god weekend 1 2
Håkan Sandgren Posted May 20 Posted May 20 Då vi (jag) inte har fått rätt på bilen än, så blir det att vi bara kör ner en tur under lördagen som en dagsutflykt. Men vi kanske springer på varandra ändå 2 1
Malin Nygren Posted May 21 Posted May 21 @Lars 9k nu vet jag inte om jag tänker tokigt eller jag bara tog för givet att ni alla också ska stå hos SOT lägret? Jag har kanske fel🫣?
Lennart Jansson Posted May 21 Posted May 21 8 minutes ago, Malin Nygren said: @Lars 9k nu vet jag inte om jag tänker tokigt eller jag bara tog för givet att ni alla också ska stå hos SOT lägret? Jag har kanske fel🫣? Tanken är att vi ska stå hos SOT. 1 1
Malin Nygren Posted May 21 Posted May 21 Tänkte också så, ni har mer Offroad bilar än vad vi har idag🤗.
Moderators Lars 9k Posted May 21 Moderators Posted May 21 5 timmar sedan, Malin Nygren said: @Lars 9k nu vet jag inte om jag tänker tokigt eller jag bara tog för givet att ni alla också ska stå hos SOT lägret? Jag har kanske fel🫣? Vi skall stå på SOT liksom Johannes och @Benjamin Kastlund. Fast de rullar upp redan idag. 1
Recommended Posts