Jump to content

Recommended Posts

• 2 months later...
  • 3 months later...
Posted
1 timma sedan, Lennart Jansson said:

Vi åker dit på fredag och stannar till lördag lunch, sedan måste vi dra mot Stockholm för barndop.

Aha. Då vet vi 🤗

• Moderators
Posted

Under påsken diskuterade vi den kommande Expon och @Benjamin Kastlund gjorde oss uppmärksamma på den här skrivningen.

IMG_4893.thumb.jpeg.4f7b8e09a4cf7d5e3a674b8deea9282b.jpeg

Det där kan ju bli lite trist om vädret är risigt….. 

Vi hade även planerat att använda undertältet då vi tänkte stanna hela helgen.

• Like 2
Posted
29 minuter sedan, Lars 9k said:

Under påsken diskuterade vi den kommande Expon och @Benjamin Kastlund gjorde oss uppmärksamma på den här skrivningen.

IMG_4893.thumb.jpeg.4f7b8e09a4cf7d5e3a674b8deea9282b.jpeg

Det där kan ju bli lite trist om vädret är risigt….. 

Vi hade även planerat att använda undertältet då vi tänkte stanna hela helgen.

Ja vi har också sett det. Lite märkligt att man inte får ha de ute, det är ju där man sitter och umgås och även om det regnar. 

• Like 1
  • Thumb up 1
Posted

Vi planlægger stadig at deltage, men min co-driver skal have nyt knæ, som måske kan sætte en "pause" på Taktelt og lange bilture for en periode

• Like 1
  • Thumb up 1
  • Sad 1
Posted
3 timmar sedan, Jesper Løwe said:

Vi planlægger stadig at deltage, men min co-driver skal have nyt knæ, som måske kan sætte en "pause" på Taktelt og lange bilture for en periode

Ok. Men då förstår jag att ni kanske inte kan komma. Lycka till med knäet 🤗

• Thumb up 1
  • 1 month later...
Posted

Som det ser ut nu för våran del så kan vi nog inte komma förrän på lördagen. Vi jobbar som vanligt och trodde man kunde komma in på området på kvällen (efter kl. 18:00). Som tydligen inte går😒

Ser ut som vi får använda markisen ändå. 

• Moderators
Posted

Det var ju trist att ni inte hinner upp, stänger de inpasseringen redan 18 på fredagen, det var ganska illa!

Vi kör upp på fredag em, @Hanna jobbar på förmiddagen.

Ja vi får se vad det säger vid inpasseringen, någon form av reglering blir det nog då man skulle anmäla.

Men förhoppningsvis blir vädret så bra att den bara behövs för skugga.

Jag läste just på deras sida, illa, 20 på fredagen hade väl varit mer lagom.

Kan ni inte kolla kolla om någon av campingplatserna de nämner har bättre öppettider, surt att behöva betala dubbelt men vore ju ändå trevligt om ni kunde vara med på fredagen.

Vill minnas att @Lennart Jansson och Marie behövde köra vidare på lördagen.

Posted

Ja trist, vid 20.00 hade varit bra. Skrev till Frida om det men då hade OAE redan lagt ut att man inte kunde komma in senare. Se hur vi gör men det lutar åt vi kör upp tidigt på lördag i stället. Så hoppas vi hinner träffa er @Lennart Jansson🤗

• Sad 1
Posted
8 minutes ago, Malin Nygren said:

@Lars 9k nu vet jag inte om jag tänker tokigt eller jag bara tog för givet att ni alla också ska stå hos SOT lägret? Jag har kanske fel🫣

Tanken är att vi ska stå hos SOT.

• Like 1
  • Thumb up 1
  • Moderators
Posted
5 timmar sedan, Malin Nygren said:

@Lars 9k nu vet jag inte om jag tänker tokigt eller jag bara tog för givet att ni alla också ska stå hos SOT lägret? Jag har kanske fel🫣

Vi skall stå på SOT liksom Johannes och @Benjamin Kastlund.

Fast de rullar upp redan idag.

• Like 1