Jump to content

Recommended Posts

Posted

Säljer här med vårat taktält; Autohome Overzone inklusive annex.

Hämtas av köpare i Vargön, Vänersborg. (Ca en timma norr om Göteborg.)

Årsmodell ca 2017 skulle jag gissa. Eller ett till två år äldre. Fortfarande i mycket gott skick. Nypris 32'000 en gång i tiden. Köpte till Annex direkt från fabriken på plats nere i Italien. Har för mig jag gav ca 5'000 för det. Just nu sitter skenorna monterade för "Explorer  set-up". Dvs fälls bakåt (eller framåt). Tar väll en kvart att ändra skenorna till "Standard set-up", dvs. fälls åt sidan. Själva eftermonterat Froli system (3000 kr) under madrassen för ökad komfort och minskad risk för kondens.

Vikt 65kg

Bredd 160 cm vilket enligt Autohome ska vara bra till 2 vuxna och ett barn, vilket vi kan hålla med om.

Annex

Nytt överdrag köptes förra året och tältet har sedan dess ej använts. Gamla överdraget följer med om du vill ha det. Det håller dock ej tätt i hörnen om det regnar. Det är det gamla överdraget som syns på bilderna. Det nya är svart med om jag minns rätt (sitter på jobbet) med vit text. Bredare fästen mot takräcke följer med då original bara klarar smalare modeller som typ gamla goa fyrkants takräcken

För detaljer så kolla gärna länken till Autohome eller skicka en fråga.

IMG_9496.thumb.jpeg.2695472cbd8737396e8c5daa013dff91.jpeg

IMG_7610.JPEG

A7F2AD1E-BA92-46B6-9E04-D86D53E5BCF0.JPEG

43766800-4B2F-4539-ABF1-52870E94409C.JPEG