Jump to content

thorsteins Toyota garasje


thorstein
 Share

Recommended Posts

Guest munkensbilder

En fråga.

I min värld skall man ha 50% bredare däck än fälg för att inte få däcksläpp vid lågt tryck. Range Rover har en extrem kant på insidan fälgen som gör att däcken inte lossnar (har ibland problem att montera däck på dessa fälgar på min däckverkstad) Hur breda däck och fälgar har du??

Typ 10/15??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det ble veldig bra, blir ARB platen under fronten plastidipped matt svart og?

Tror jeg skal vurdere å gjør det samme med min bil da jeg syns chrome kun passer på 50/60 talls amcars.

Edited by Joey83
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
38 minutter siden, Wiberg skrev:

No problems Thorstein. Du vet, jag jubilerar 1a maj så lördag den 29/4 så har jag en liten dugnad.... U scratch my back.... ;) . Innan vårträffen har vi fixat det Thorstein. @macivar fixade det på 2 timmar med lite hjälp från mig.

Høres ut som en plan! Du skal ikke se bort ifra at jeg ikke klarer og vente og må prøve selv! Men dugnaden skal jeg klare og komme på ??? 

 

@Joey83 nei den plata blir som den blir, bortkasta tid og plastidipe den når etter 1 liten skogs tur så er mesteparten av igjen ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Premium Member

Skjedd litt i det siste! Fått montert air bags i fjørene bak slik at bilen skal bli litt mere stabil og at bilen skal takle litt tyngre last når bilen er ferdig tur pakket.. Også fått tak i ett sett bakdempere av typen Fox som har gått 1000km før jeg monterte de. Satse på det blir litt forskjell! 

IMG_4164.thumb.JPG.a6f9987480491e00dafbb2eedd2e40d1.JPGIMG_4165.thumb.JPG.46c100f37fe81185036eeb0c52d0dafc.JPG

Venter også på det nye takteltet som snart dukker opp :) 

Edited by thorstein
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • thorstein changed the title to thorsteins Toyota garasje

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...