Jump to content

En rød Jeep wrangler jk


pilten
 Share

Recommended Posts

10 hours ago, haakonbs said:

Min plan for vinteren er å bygge ny turhenger av polynormen. Dvs, vekk med badekaret

Ja trur det kan bli jæskli bra, understellet og akslingen til polynormen er jo overdimensjonert så det holder. Så fått bygd ei kasse som monteres på, hadde jo blitt kult. 

Link to comment
Share on other sites

On 10/29/2020 at 6:22 AM, pilten said:

Dysene må kodes inn for å få optimal forbrenning, men på min 09 mod som bare tar ut 177 hk så fungerer det å bare bytte dyse. Veit ikke om det er at dysas standar verdi er tilnærmet lik optimal verdi? Får ingen feilmelding å har kjørt noen mil med den nå. Men skal inn å få kodet den når jeg får tid. 
På nyere jeep jker de med 200 hk så er det vist ikke så lett, ifølge det jeg googlet meg frem til. 

Förstod det som att spridarna som tillverkas nu är bättre och i och med det så ger dom annan mängd bränsle, så ja, det är för att din motor ska få optimal förbränning. 

Har man pdf så misstänker jag inte man ska åka för länge utan koda in den, men det är bara en känsla 😛

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/16/2020 at 1:09 PM, Landmann said:

Förstod det som att spridarna som tillverkas nu är bättre och i och med det så ger dom annan mängd bränsle, så ja, det är för att din motor ska få optimal förbränning. 

Har man pdf så misstänker jag inte man ska åka för länge utan koda in den, men det är bara en känsla 😛

Ja må nok inn å få kodet inn dysa, men pdf er det da partikkelfilteret du tenker på? 
 

satt å lekte meg litt på padden

21FFBA52-CA7C-46B4-B735-E173A223310D.thumb.jpeg.71ba4aba0144a4be3878cf73f097e3e1.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sitter å glor på litt flatbed hilux, siden jeepen er på verksted. Automat kassa på jeepen har begynt å oppføre seg litt rart, å så lukter det skikkelig brent olje av den. Satt lenge å lurte på om jeg bare skulle ta en flushing av kassa, men bestemte meg for full overhaling istedenfor. 

har sett filmen før, men kan ses igjen 


Irriterende når man har fått tak i noe mere jeep stasj, men jeepen er ikke her så jeg får montert det

44962752-4E56-4976-A555-3350189856CD.thumb.jpeg.9c829813401449f1d1b0829d13bc9c88.jpeg

 

Edited by pilten
Litt mere vell
  • Like 1
  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

Mens jeg venter på at jeepen skal komme hjem igjen, med nyoverhalt automat(muligens også med 4.88 utveksling) så sitter jeg å ser etter en awning. 
 

https://www.turas.tv/2020/12/introducing-the-darche-eclipse-retreat-annex/# 


oi holdt på å glemme, det er jo jul snart🤔 så ønsker dere alle en riktig God Jul 

Edited by pilten
Er jo Jul plutselig
  • Like 1
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

Sitter å grubler litt. Etter at fruen har sett team blakkstad, så er det muligheter for en jeep + trailer tur til Nordkapp. Men da må jeg ha en form for awning. Enten kjøpe ferdig, eller få laget noe som kan integreres med takteltet. 


C4516EF2-7E28-467A-9F29-19EF74D94D92.thumb.jpeg.6e1f2c0b41b8013e7f9a696435a3edb5.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, haakonbs said:

Begynt på hengeren også 

Det där ser ju nästan rostfri ut.😁 

Eller ja allt är ju relativt som sagt.

Bladfjädrar, eller ser jag fel?

Blir bra, mer bilder tror "någon" här på forumet kan behöva lite motivation... 😊

Edited by norlin
  • Haha 1
  • Happy tears 2
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, iknutis said:

Jeg og. Har blitt veldig mye Youtube i julen, så i januar blir det vintercamping!

 

Uten varmer.. 😉

Når jeg får igjen jeepen, står hengeren klar😎 trenger jo ikke kjøre milevis, holder med en tur i nærområde. 
 

27AFF9B9-82B9-47B8-B8EE-8E8AC12B8F89.thumb.jpeg.826fd9eee338664f6b498277095281e7.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Shitt nå har fruen bestemt seg for at hu vil ha bobil. Jeg har nektet, men dere veit åssen det er, har de bestemt seg for noe, blir det ofte slikt. Så jeg har gått med på å se på en bybobil. Har null peiling på bobil, det eneste jeg veit er at det er dyrt. 

  • Haha 1
  • Happy tears 1
  • OMG 2
Link to comment
Share on other sites

Da ble det handlet en slik

frua er fornøyd, happy wife happy life😉 så i sommer blir det tur til Nordkapp, jeg hadde håpet på å kjøre jeep og trailer opp. Men det nektet frua. Så da ble det et kompromiss. 

  • Thumb up 4
  • Haha 1
  • Happy tears 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...