Jump to content

Länkar till företag som säljer Overlanding utrustning


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Andreas.E pinned this topic
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hei!

 

Etter oppfordring ifra Jon Wiberg så har eg registrert meg her på nettsida dykkar.

Eg har eit firma som heiter SafariTec & som "pendler" mellom Aust & Vest-Norge. Dvs eg prøver å vere fleire plasser. Det er ei målsetting på sikt å ha eit lager både i Hordaland & i Østfold. Utover å rigge/utruste 4x4 ihennholf til kundend ønsker, bistår vi gjerne med teknisk kompetanse & rådfører våre kunder i utstyrsjungelen.

Pr dags dato har vi ingen webshop. Det er et bevisst valg pr dags dato. Vi er på mange vis i startfasen & er av den oppfattning av at vi ønsker å skynde oss langsomt.

Gjennom vår heimeside, SAFARITEC.NO finn doke linkar til ein rekke forhandlarar & leverandørar vi har eit nært samarbeid med. Ofte har disse prisar lagt ut på nett, vi ynskjer å følge disse på lang vei. Sida vil vere i kontinuerlig oppdatering der vi fortløpande prøver å halde kunder oppdatert og informert. 

Utover det tar vi gjerne ei utfordring frå kunder på mail. Send oss gjerne nokre linjer med dykkar behov så skal vi prøve å bistå med gode tilbod.

 

På førehand Takk

MVH Peter

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
15 timmar sedan, SafariTec sade:

Hei!

 

Etter oppfordring ifra Jon Wiberg så har eg registrert meg her på nettsida dykkar.

Eg har eit firma som heiter SafariTec & som "pendler" mellom Aust & Vest-Norge. Dvs eg prøver å vere fleire plasser. Det er ei målsetting på sikt å ha eit lager både i Hordaland & i Østfold. Utover å rigge/utruste 4x4 ihennholf til kundend ønsker, bistår vi gjerne med teknisk kompetanse & rådfører våre kunder i utstyrsjungelen.

Pr dags dato har vi ingen webshop. Det er et bevisst valg pr dags dato. Vi er på mange vis i startfasen & er av den oppfattning av at vi ønsker å skynde oss langsomt.

Gjennom vår heimeside, SAFARITEC.NO finn doke linkar til ein rekke forhandlarar & leverandørar vi har eit nært samarbeid med. Ofte har disse prisar lagt ut på nett, vi ynskjer å følge disse på lang vei. Sida vil vere i kontinuerlig oppdatering der vi fortløpande prøver å halde kunder oppdatert og informert. 

Utover det tar vi gjerne ei utfordring frå kunder på mail. Send oss gjerne nokre linjer med dykkar behov så skal vi prøve å bistå med gode tilbod.

 

På førehand Takk

MVH Peter

 

Skulle nog underlätta med en klickbar länk. Jag lyckades åtminstone inte hitta er sida.

Link to comment
Share on other sites

7 timmar sedan, Wiberg sade:

Välkommen Peter!

Det jag såg på julavslutningen hos Dag Einar imponerade verkligen så självklart ska du presentera din sida här - mer mitt i blinken vad gäller butik kan det inte bli för oss.

Mange Takk Jon!

Vi prøver :-) & det er veldig trivelig at utvalget eg hadde med meg falt ismak.

Det som blei presentert i Råde er et lite utvalg av det vi har tilgjengelig (på lager) & var et forsøk for andre entusiaster å få anledning til å ta, føle, kjenne, oppleve ein rekke av våre produkter. Kvelden har allerede gitt salgsavkastning så dette håper eg kan gange alle parter!

Vi utvider både lagerbeholdning & sortiment med jevne mellomrom. Så send meg gjerne ein forespurnad viss det er noko konkret dykk treng eller ynskjer (pris på).

MVH Peter

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Premium Member
52 minuter sedan, CampForCer sade:

Annan bra firma som utvecklar egna produkter i Australien, Kaon

https://www.kaon.com.au/

Mycket trevliga och bra att handla av. De ordnar frakt till vettiga priser till Norden.

Jag betalade ex 290 SEK för frakt av lastgaller i metall till Toyotan.

De har även ett campingbord till bakdörren jag är spekulant på...

Låter som bra fraktpris från Down under!

Hur lång tid tog det?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

EXPEDITION NORWAY DA

Vi selger Taktelt, Swag, Markiser samt annet utstyr til 4x4 og overlanding.

Spesialisert oss på Jeep Wrangler JK og leverer TÜV-godkjente felger og hevesett.

Vi leverer fangere og skjermbreddere og bygger om din Jeep JK slik du vil ha den. 

Ta kontakt for tilbud :) 


  •  

 

34066845_995044963986575_5315886141860216832_n.jpg

IMG_5435.jpg

IMG_5436.jpg

IMG_5437.jpg

Edited by mateik
legge til bilder
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...