Jump to content

Julbord Bosses Bodega - Sverige 2017


Recommended Posts

44 minutter siden, LantzPatrol skrev:

Men va fan, nu ger du mig högt blodtryck @Wiberg! Vill ju inte missa detta, men I need a  working car first! 1f631.png

Hehe meg og! Trenger stikkaksling bak på min. Funnet en bakstilling i Østfold og en stikkaksling på Vestlandet.. bare håpe en av dem klarer å levere asap... ?

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

@LantzPatrol & @sebastian Ta det med ro nu unga lovande :D . Vi ska nog alltid klara att knö in ett gäng extra deltagare i detta årets happening ;) . Men sista datum för anmälan står - 5/12. Då bör ni väl ha koll på om bilarna funkar?

Det funkar med vanliga bilar till Bosses oxå men kan kanske bli väl spännande tidvis ;) . Och det är alltid gott om plats i bilar när det ska köras tur i området.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hade såååå gärna åkt med i år. Planerat detta men fått vika för andra halvan just den helgen. Kan inte få allt...  men men...   nu blir det en helg i Köpenhamn - och det är INTE samma som en tälthelg vid Bosses med 4x4, kyla, mat, snö och glada vänner!!    ?

Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
3 timmar sedan, CampForCer sade:

Hade såååå gärna åkt med i år. Planerat detta men fått vika för andra halvan just den helgen. Kan inte få allt...  men men...   nu blir det en helg i Köpenhamn - och det är INTE samma som en tälthelg vid Bosses med 4x4, kyla, mat, snö och glada vänner!!    1f644.png

Ta med Smulan så kan ni hänga på SORK Luciakörning på lördag kväll.

Julstämning och lek i skogen! ?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jag kommer ta med mig lite prylar till Julbordet och ha Tailgate-loppis. 

Säg till om något ser intressant ut så tar jag med, annars får det ligga och samla damm ett tag till.

bord.png.84cb975239ed9822978a2eba4c74c9ab.png

Edited by blackstream
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, blackstream said:

Jag kommer ta med mig lite prylar till Julbordet och ha Tailgate-loppis. 

Säg till om något ser intressant ut så tar jag med, annars får det ligga och samla damm ett tag till.

bord.png.84cb975239ed9822978a2eba4c74c9ab.png

Hur stor är markisen? 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Välkomna!

Det brukar vara gott om plats fördelat på bilar. Allt kommer väl än på vad Mr Eriksson väljer av svårighetsgrad. Har vi riktig tur så är det så mycket snö att vi kan köra fast helt i närheten av Bosses :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...