Jump to content

Vårträff - Värmland 2018


Recommended Posts

  • Administrators

 

Datum: 18 - 21/5 (pinse)
Pris: 350,- (kr 110,- för premium)

Jag kommer tillbaka med mer information och innehåll i programmet, då jag inte har bestämt mig helt för var vi skall köra. Men för att skapa lite mer säkerhet runt det hela, så blir det med start i Charlottenberg. Men vi kommer inte besöka några av dom tidigare platserna. 

Notera, detta är inte 4x4 fullvuxen resa, även om vi ganska så säkert kommer att bli blöta om däcken och kanske lite lera också.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

  • Andreas.E changed the title to Vårträff - Värmland 2018
  • Andreas.E pinned this topic

Detta vill jag med på och det passar fint med jobbet! Då ska vi se, då ska jag lista ut hur bokningen fungerar, brb. :) 

Edit: Tror det gick bra. Då blir det första träffen med Overlanding.nu för mig då! 

Edited by JohnE
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Vi skall komma med mer information när vi är klara med vinterträffen.

Notera att detta blir en Overlanding resa.
Vårträffen 2018 blir en liten miniversion av denna resan: http://www.overlanding.nu/vildmarksvagen-med-overlanding-nu-270-mil-med-hostgladje/
Vi kommer att vara i både Värmland och Dalarna, och det kommer säkert bli behov för att koppla in 4x4 på bilen, men alltså inte en offroad träff.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Administrators

Vårträffen är nu fullbokad, och här har vi inte möjlighet att lägga ut några fler platser.

Det går att skicka ett PM till mig om man önskar stå på lista vid eventuella avbokningar.

Lista med deltagare, samt information om resan kommer lite närmare.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Setter meg gjerne på venteliste. Jeg har ikke sett denne før nå. Var med i fjor, og syns det var veldig fint. 

I fjor var det mange påmeldte som ikke møtte opp, så om det er noen som ikke kommer til å møte, håper jeg de gir beskjed. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Moderators

I anledning av att vi skall besöka Morakniv Concept store så har jag lyckats tjata mig till en unik möjlighet att handla knivar med Overlanding.nu lasergraverat på bladet. Jag har givetvis gått för två typer mattsvarta knivar så loggan syns så bra som möjligt ( att de är galet tuffa spelar ingen roll... ;) ). 

De två typerna är Garberg Black Carbon och Tactical. De kommer endast med Multimount vilket är mollekompatibelt ( dvs läderfodral kommer inte att vara tillgängligt ). 

Knivarna är i kolstål vilket ger en fantastisk skärpa men kräver lite vapenvård med jämna mellanrum. Får knivarna kärlek så håller dessa livet ut.

Bägge knivarna är ca 23cm långa med 11cm bladlängd.

Vi ger ALLA Overlanding.nu medlemmar möjlighet att skaffa dessa knivarna genom butiken. Vi hämtar dem på plats och sänder eller lämnar dem till er vid första bästa tillfälle ( vid sändning tillkommer porto ).

Så vad ska till för att du skall kunna få möjlighet att hämta ut en fantastisk kniv på vårträffen?

- Gå in i butiken, eller följ länken under, beställ antal och betala - resten ordnar vi. 

Då Morakniv behöver tid till graveringen så stänger vi produkten i butiken på kvällen Torsdag 10/5.

Priser i NOK.

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • Andreas.E unpinned and unfeatured this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...