Jump to content

4x4 Fullvuxen 2018 - Finns det intresse?


Intresse för en 4x4 fullvuxen 2018?  

32 members have voted

  1. 1. Är det intresse för en 4x4 fullvuxen resa/träff 2018?

    • Ja - Våren 2018
      0
    • Ja - Sommaren 2018
      6
    • Ja - Hösten 2018
      24
    • Nej
      2


Recommended Posts

On 4.7.2018 at 22.13, Wiberg sade:

...blir det en hösttur sen sommar / tidig höst. Den turen blir för alla - väldigt likt Vårträffen. Små vägar med inslag av snäll terräng.

Får gärna komma ut med datum väldigt tidigt. Vi lägger tio veckors schema på jobbet. 3 månaders framförhållning vore bra. Då går det bara ändra om i schemat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aahhh... Bilen borta 17-21/9 pga en klant som backade in i min bakdörr när jag stod och lastade varor. ☹️

Blir bokad plåt o lackverkstad 17-21/9 för mig, och ingen Overland-Golf har jag heller ?

Edited by CampForCer
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
4 minuter sedan, CampForCer sade:

Aahhh... Bilen borta 17-21/9 pga en klant som backade in i min bakdörr när jag stod och lastade varor. 2639.png

Blir bokad plåt o lackverkstad 17-21/9 för mig, och ingen Overland-Golf har jag heller 1f62b.png

Frågan är om din bil är ”redo” för en fullvuxenträff! ;)

 

  • Haha 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Den 4.7.2018 at 22.13, Wiberg skrev:

Fullvuxenturen - tur med större krav till bilar och chaufförer - blir på senhösten då deltagare på en sådan tur förväntas tåla tuffare tag, både vad gäller underlag att framföra bil på samt förmåga att ordna egen övernattning ( här under taktält, lavvo etc ).

Men overnatting ordner jo hver enkelt også på de vanlige turene, eller? ?
Senhøsten, snakker vi kanskje så sent som oktober så vi må forberede oss på snø feks? Jeg må jo kjøpe og bygge bil før treffet, så greit at det er litt sent på høsten. :D

MEN nå skal jeg ikke mase i ferien altså. Jeg kommer på tur uansett!

Edited by iknutis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
1 timme sedan, CampForCer sade:

Aahhh... Bilen borta 17-21/9 pga en klant som backade in i min bakdörr när jag stod och lastade varor. 2639.png

Blir bokad plåt o lackverkstad 17-21/9 för mig, och ingen Overland-Golf har jag heller 1f62b.png

Lite ”offtopic” men @CampForCer, köp annars en sådan här som ”offroadgolf”, billigare än en LED-ramp ;)

http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=62702

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Jonas Andersson said:

Får gärna komma ut med datum väldigt tidigt. Vi lägger tio veckors schema på jobbet. 3 månaders framförhållning vore bra. Då går det bara ändra om i schemat.

Hehe, en annan har 12-månadersschema med tillhörande svårigheter att ändra i ?

Får bara hoppas att det passar i tid, ser fram emot att köra fast igen ? 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
54 minutter siden, stensth skrev:

Hoppas det blir ett datum som passar. Allt för längesen jag var på tur med gänget här! Eller har det blivit bestämt, men som jag har missat?

Det har blitt nevnt begynnelsen av oktober.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/10/2018 at 9:45 PM, Andreas.E said:

Nu ligger fullvuxen ute i butiken, i första omgång för våra Premium medlemmar.

 

Vilka datum fastställdes för den här träffen? Det enda jag ser är att jag inte får se någonting. ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutter siden, JohnE skrev:

Vilka datum fastställdes för den här träffen? Det enda jag ser är att jag inte får se någonting. 1f644.png 

Hvorfor ikke bli premium medlem koster ikke mye og da er du med og støtter driften av dette flotte forumet og resten og får komme inn på slikt.:)

Edited by kimar
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...