Jump to content

Overlanding.nu - Vårträff 2019


Recommended Posts

  • 6 months later...
3 minutter siden, CampForCer skrev:

Vet inte säkert, men gissar att menas max 20 fordon

Det er derfor jeg spør. :) Både på vårtreffet og høsttreffet betalte vi pr pers, og samkjørte i en bil.
På vårtreffet er sjansen stor for at vi kommer med hver vår bil.

Link to comment
Share on other sites

16 minuter sedan, iknutis sade:

Det er derfor jeg spør. :) Både på vårtreffet og høsttreffet betalte vi pr pers, og samkjørte i en bil.
På vårtreffet er sjansen stor for at vi kommer med hver vår bil.

Man får nog (min gissning) hålla begränsningen till max antal fordon, men räkna kostnaden per person. Detta då middag ingår - samt upplevelsen i sig, även den per person  :-) 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Kan man komma med en önskan? För min del är det önskligt om ni kan välja en övernattningsplats vid en sjö som har mycket gädda! Så kan jag hoppa i och försöka filma lite :) (Samlar material till en dokumentär)

Har full förståelse för om ni väljer att inte gå efter min önskan ?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Pris är som sagt per person. Barn upp till 12år är gratis.

Vi justerar eventuellt antal platser efter antal personer per bil.
Det vill säga, kommer det två bilar med fem i varje, justerar vi upp antal platser på träffen så att vi får det antalet bilar vi känner vi kan hantera.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, Andreas.E sade:

Vi har kört Pingst helgen dom sista tre åren, så det datumet lite fast för dom flesta av våra medlemmar.

Jo, jag förstår det. Synd bara att det inte funkar för en del av oss. ? Men sådan är det ju. Något funkar för den ena, men inte den andra. Bara en luftning av tanken. Men traditioner är till för att brytas. ?  Kanske det något år kan vara en alternativ helg...

Kanske har möjligheten att deltaga likväl. Men då får frun stanna hemma med skolbarnet...

Edited by Jonas Andersson
Stavfel som vanligt...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Administrators

Mer information om vårträffen kommer under kvällen, alternativt i morgon tidigt (osäker på hur mycket arbete jag har kvar idag).

Det är riktigt som @iknutis skriver, på vårträffen kan alla bilar delta då det är grusvägar vi kör på.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

När vi vänder hemåt på söndagen så ska vi se vad vi har på lur ;) . Kan ju hända att vi hittar något smaskens på recognoseringsturen oxå :D .

Är en rätt outforskad del av landet för min del så det blir spännande.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Här kommer information om Vårträffen 2019.

Måndagen är en röd dag i Norge, så det är tänkt att fortsätta resan från sista camp på söndag bort mot Årjäng. Vi skall försöka lägga in lite kreativa spår den dagen.

dag1.thumb.jpg.c7baf91b4a9e75d0bd79177a1329d5f1.jpg

dag2.thumb.jpg.7bdc3a7a87b9c94d59507c96d273b693.jpg 

dag3.thumb.jpg.70e4b1fb900a74dc5098e9a7ccffd8e8.jpg

 

Se filmen från Vårträffen 2018 som inspiration

Eller varför inte resebrevet till @Wiberg https://www.overlanding.nu/vartraff-2018-1000km-fantastisk-sammanhallning/

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Andreas.E said:

Här kommer information om Vårträffen 2019.

Måndagen är en röd dag i Norge, så det är tänkt att fortsätta resan från sista camp på söndag bort mot Årjäng. Vi skall försöka lägga in lite kreativa spår den dagen.

Underbart!  Detta ser vi fram emot!

I Sverige är vi lediga den 6:e så vi har gott om tid att packa bilarna med alla saker...   :-D 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...