Jump to content

Overlanding.nu - Vårträff 2019


Recommended Posts

Hej! Då jag snurrar runt mest själv hela tiden så har det inte blivit att skaffa någon comradio.. finns det någon vänlig själ som har en extra att låna på turen? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Det gör det @Ian. För en dryg 300ing så kan den följa med dig till Åland oxå ;) . En liten handhållen enhet som funkar i konvojkörning eller vid vinschning och liknande ( när du har skaffat fastmonterad i bilen ;) ) .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Ok senaste nytt då:

Vi är i skrivande stund 19 deltagande fördelat på 14 bilar. Då är inte barn medräknat ( menar att jag har noterat att det blir en del barn med förutom Andreas Es och mina? ).

Efter våran rektur för en månad sedan så vet vi att schemat för helgen funkar, Lördagens camp är säkrat med markägaren - kan hända vi delar camp med de dykare som dyker i gruvan med jämna mellanrum.

Mötesplats, för de som inte har organiserat sig i någon grupp, är Parkeringsplatsen till Olofsvallen i Kopparberg.

Vi, Overlanding.nu, är på plats relativt tidigt, avresa är 17.00. Då skall alla vara färdighandlade och gärna fulltankade. Om ni inte hinner till avresa så ring till Andreas eller till mig. Telefonnummer står i PDFen längre upp i tråden.

Första kvällens camp ligger en dryg timmes resa från Olofsvallen. Det är fin grusväg dit och vid campen kan man både fiska och bada.

För de av er som blir med oss söndag till måndag så blir camp i närheten av Sunne. 

Ser fram emot att träffa er allihopa! Välkomna :D 

Olofsvallen.thumb.JPG.f4bb3b47f99bface6f8d370023a260f9.JPG

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Marius Myhre said:

Hei. Vi gleder oss til vår første tur med Overland.nu.  Kjører fra Skien på Torsdag og tenker å overnatte et sted rundt Karlstad er det noen som har forslag til en fin overnattingsplass ?

3D8E63E4-9ADB-4D5D-BA18-E6A76493C3F6.thumb.png.53528153d3615ed78505d7f25b142fc6.pngEA52F100-DE0C-4CC0-BD9A-939CF6776E59.thumb.png.bda4cc0ffd7ce5e44ff289fff62b2b3f.png

camp vid sjön visten , ligger ungefär fyra mil norr om Karlstad

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Det senaste då :D .

Fullbokat! 

Vi är nu 23 deltagare fördelat på 16 bilar plus barn och hundar ;) .

Det blir en fantastisk gäng med nästan hela Skandinavien representerat! 

@stensth och jag smyger iväg mot Årjäng och lite till redan på Torsdag kväll. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, CampForCer said:

Blir ingen lugn Vårträff med en terrier på ett år :-D 

Inte åker du på vårträff, för att få lugn och ro, Ove? 😁

  • Haha 2
  • Happy tears 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...