Jump to content

Overlanding.nu - EXPO 2019


Recommended Posts

  • Moderators

Här är den mina damer och herrar! Den glada nyheten vi har jobbat intensivt med den sista tiden - massor av jobb kvarstår...

Från början tänkte vi en " Meet and Greet " men så ballade det ur - resultatet ser ni nedan :D .

sida_01.thumb.jpg.762cf1cbaab3a71af2ade126dc80abdc.jpg

sida_02.thumb.jpg.a5b9a16ed6ab59b8e0e6900364449132.jpg

sida_03.thumb.jpg.4fda40e1927c6c5b24f505bbfc479d04.jpg

annons_03.thumb.jpg.bd292ef692bd914e0631cc5ec5a6235b.jpg

sida_04.thumb.jpg.ef423c33dde2148ddf937b562b968a11.jpg

 

Anmälan ligger redan i butiken - http://www.overlanding.nu/forum/index.php?/store/category/2-träffar/ - och fram till 31/12-2018 är det rejält rabatterat pris.

Boende hanteras av: https://www.camping.se/sv/campingar/2960/Bjorkebo-Camping/

Mer info kommer ang program, utställare etc etc.

Bli med på denna resan gubbz and gummz!

 

 

  • Like 17
Link to comment
Share on other sites

  • Wiberg pinned this topic
  • Moderators

Det finns ex antal stugor/ hytter att boka, det är plats till ca 20 husvagnar/ bobilar, ytterligare 30-50 bilar m taktält + ett gäng marktält. Detta enligt campingägaren. Vi ska på besiktning/ befaring i löpet av september och då vet vi mer. Antal besökande har vi inget tak på - det går att vildcampa i närheten om campingen blir full. Tror även att det blir en del dagsbesök och de är självklart välkomna.

Vill passa på att tacka och gratulera @Spoon som går till historien som den som bokade Overlanding.nu Expo 2019 först i världen! :D .

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Wiberg skrev:

Vill passa på att tacka och gratulera @Spoon som går till historien som den som bokade Overlanding.nu Expo 2019 först i världen! :D .

 

Tusen takk Jon :-)  Dere oppfordrer jo til "Bestill idag" i reklamen. Jeg har allerede sett på alternativ rute fra Trysil til Stöllet.

Edited by Spoon
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jag som såg denna reklamen på facebook först och tänkte, att f-n inte denna gången också att något ni arrangerar är på min jour vecka. (med övriga kollegor som inte är så villiga till att byta vecka)

Men, så ser jag ju att det är nästa år! Lägger in det i kalendern och hoppas på att det ska passa :) eller rättare sagt, det får bara passa!

Då var det bokat, så får jobbet vika denna gång nästa år! Så får vi se vad för bil jag tar med. :)

Edited by stensth
La till text
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

On 9.8.2018 at 9.41, stensth sade:

Jag som såg denna reklamen på facebook först och tänkte, att f-n inte denna gången också att något ni arrangerar är på min jour vecka. (med övriga kollegor som inte är så villiga till att byta vecka)

Men, så ser jag ju att det är nästa år! Lägger in det i kalendern och hoppas på att det ska passa :) eller rättare sagt, det får bara passa!

Då var det bokat, så får jobbet vika denna gång nästa år! Så får vi se vad för bil jag tar med. :)

Vi kan kanske köra en historia om att vi kör FiP på plats? 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
2 timmar sedan, kimar sade:

Da har jeg meldt meg på gleder meg! :) Og tid bør vi bestille plass på campen for og få plass?

Så kul! Vi gläder oss till att möta dig.

Det är svårt att säga när man måste boka, det beror lite på hur man önskar bo. Är det i en av stugorna, så bör man boka detta så fort som möjligt. Är det vanlig camping så kan man nog dröja, men det är ju egentligen ingen orsak till det :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, Andreas.E skrev:

Så kul! Vi gläder oss till att möta dig.

Det är svårt att säga när man måste boka, det beror lite på hur man önskar bo. Är det i en av stugorna, så bör man boka detta så fort som möjligt. Är det vanlig camping så kan man nog dröja, men det är ju egentligen ingen orsak till det :)

Jeg kommer til og bo i takteltet men tror det kommer til og bli fort fult når det ble anslått plass til 30-50 biler med taktelt på campingen så er derfor jeg lurte på dette.Og det virker ikke som det er mulig og bestille plass nå får opp det samme som stensth så må mulig vente en stund før vi kan boke en plass? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...