Jump to content

Overlanding.nu - EXPO 2019


Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
2 timer siden, Andreas.E skrev:

Bil med taktält går som en tältplats.

Da lurer jeg på det står her at biler med taktelt er på plass med campingvogner (plass13) og telt plass (plass 14) er for bakketelt. Jeg bestilte plass på campingvogn området som campingvogn/husbil da var det jeg da trodde vi med taktelt skulle gjøre for og sikre plass der så har jeg da tatt feil?

sida_02.jpg.272a97d672ec43dbd9fda32e9e57

 

 

Edited by kimar
Link to comment
Share on other sites

10 timmar sedan, kimar sade:

Da lurer jeg på det står her at biler med taktelt er på plass med campingvogner (plass13) og telt plass (plass 14) er for bakketelt. Jeg bestilte plass på campingvogn området som campingvogn/husbil da var det jeg da trodde vi med taktelt skulle gjøre for og sikre plass der så har jeg da tatt feil?

Ajdå....   Jag tror jag bokade tältplats jag med.

Inte sett den texten innan ang taktält

Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, CampForCer skrev:

Ajdå....   Jag tror jag bokade tältplats jag med.

Inte sett den texten innan ang taktält

Den teksten/bilde ligger ved kjøp i Overlanding.nu store. Tror ikke dette har noe av betydning men er litt forvirrende.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Informationen som ligger ute kommer att rättas inom kort tid. Vi fick klarhet i det mesta på vårt möte för en vecka sedan.

Med mindre man bokar en av stugorna så är det bara en pris och en plats, oberoende om du sover i marktält, husbil, eller taktält. Vidare kommer alla att samlas på en plats på campingen.

Detta är både första året, och första gången vi gör något sådant här, så vägen blir till under tiden. Vi hoppas på lite förståelse för detta, men vi blir jätteglada om ni snabbt kommer med eventuella frågor så att vi kan lösa förvirringen.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
17 minuter sedan, kimar sade:

Da har jeg et spørsmål om den del av campingen hvor vi skal være. Har vi tilgang på strøm der? For jeg har bestilt plass med strøm og ville gjerne hatt det vis mulig. 

Har du beställt med ström, får du ström ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan inte svara på om jag kommer eller ej innan 26/5 då vårat sommarschema fastslås.

Vad hände med vårträffen? Hittar den inte i butiken eller på Facebook. I forumet får jag ett felmeddelande.

Nu kommer jag åt den via andra vägar... Konstigt... Kan inte svara på den heller innan 26/5 av samma anledning som ovan.

Edited by Jonas Andersson
Tillägg.
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
31 minuter sedan, Jonas Andersson sade:

Kan inte svara på om jag kommer eller ej innan 26/5 då vårat sommarschema fastslås.

Ingen stress det, bara vi som håller liv i tråden ;) 

32 minuter sedan, Jonas Andersson sade:

Vad hände med vårträffen? Hittar den inte i butiken eller på Facebook. I forumet får jag ett felmeddelande.

Nu kommer jag åt den via andra vägar... Konstigt..

Inte alls med här. Tråden ligger inne i detta forumet "Resor arrangerade av Overlanding.nu" samt i butiken. Jag har testat med alla mina användare, samt som gäst och jag ser och kan boka utan problem.

Link to comment
Share on other sites

46 minuter sedan, Andreas.E sade:

Ingen stress det, bara vi som håller liv i tråden ;) 

Inte alls med här. Tråden ligger inne i detta forumet "Resor arrangerade av Overlanding.nu" samt i butiken. Jag har testat med alla mina användare, samt som gäst och jag ser och kan boka utan problem.

Jag hade kommit in på "Tema 3" där funkade det inte. Återgick till "Tema 2.0". Inga problem längre. (Handhavande fel av mig.) :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Starten av tråden är uppdaterad med lite mer information, och mer kommer. 

Flera har i de sista tiden bokat biljetter för Expo´n, tänk bara på att boka plats hos campingen också, med mindre ni väljer att sova en annan plats.

Sitat

 

Alla som skall boka boende på Björkebo Camping kan nu göra det via tlf, epost eller på camping.se
(problemet med att boka skall nu vara löst, bara rapportera om det fortfarande inte fungerar.)

Mail: info@bjoerkebo-camping.com
Telefon: +4656385086

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Administrators

Nu har vi inte synkroniserat med campingen, men vi har ca 23 fordon i vårt system, och flera kommer. Sedan har vi inte kontroll på dom som eventuellt bara kommer inom för en dag.
Men det ser ut som vi blir ett stort antal.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...