Jump to content

Gaups dunderklump..


Gaup
 Share

Recommended Posts

Jo vildmarksvägen är skön brukar ta en vår tur och en höst tur varje år bara för att hedra naturen .. så det kan nog bli något..   Norsk sidan där är riktigt trevlig med.. brukar ta in vid stora blå sjön sen vika uppöver ev ta in förbi Skalmodal och vägen förbi gränssjöarna...  en perfekt helgtur..   

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Äntligen fått tummen ur röven och monterat Grocco ventilen så nu har jag tillgång till 230 liter diesel....  känns skönt att fått det gjort...   samt den är besiktigad fick ett stort zorro över hela sida så nu klarar man sig ett år till...

  • Like 6
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Nya tältet monterat med ett absid så jag tar mig från över våningen till "gillesstugan" utan att behöva gå ut...  samt monterat en rysk ebersprakare samt bytt ut kylskåpet mot en box...  Kan nu dra en slang upp till tältet så jag kan få det varmt och gott.... 

DSC_3918.JPG

DSC_3920.JPG

  • Like 8
  • Thumb up 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ny göralöspinne....  Lite less att montera av tältet när canadensaren ska med... samt nu har jag ju reservdäck så det räcker och blir över...  ska bara sätta rondellen i den samt göra ett kapell ställ samt sy lite ...

_D500428.JPG

_D500430.JPG

  • Like 4
  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...