Jump to content

Jk Rubicon Lilla-My


Rubicon 2015
 Share

Recommended Posts

Monter en på andre siden og monter søkelys på den. 

Den vindskjermen på panseret, fungerer den? Eller blir front ruta like fort skitten? 

Sitter å lurer på slikt roofrack, men håper jeg klarer å ligge unna kjøps knappen frem til 1 mai. Da er det jo på med softtoppen 

 

Link to comment
Share on other sites

Den 16.2.2019 at 17.05, pilten skrev:

Monter en på andre siden og monter søkelys på den. 

Den vindskjermen på panseret, fungerer den? Eller blir front ruta like fort skitten? 

Sitter å lurer på slikt roofrack, men håper jeg klarer å ligge unna kjøps knappen frem til 1 mai. Da er det jo på med softtoppen 

 

Ble litt bedre med panser skjerm synest jeg. 

 

Ja er skummelt den kjøpe knappen..vet alt om det.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Premium Member

Snyggt och framförallt lite stabilare än original.

Jag har dock valt bort insex på mina skydd och ersatt med sexkant 10.9 då en nersliten/kvaddad sexkantskalle är lättare att få på en hylsa på än en dito insex.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Lars 9k said:

Snyggt och framförallt lite stabilare än original.

Jag har dock valt bort insex på mina skydd och ersatt med sexkant 10.9 då en nersliten/kvaddad sexkantskalle är lättare att få på en hylsa på än en dito insex.

 

Ble lite sjokkerad av kvalitet original Lite skydd der...bra tips med og byte til sexkant👍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Rubicon 2015 said:

Kjøpte min fra Amazon uk

Fant den på Amazon, men de ser for seg ca 500 kr i frakt, det synes jeg er litt drøyt. Har funnet den på div eBay sider, men selger vil ikke sende til Norge. Kanskje det lønner seg å sende selger en forespørsel direkte ang poste til Norge. Ser at Feltema har en lignende, skal ta en kikk på den, men blir sikkert skuffet.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Spoon said:

Fant den på Amazon, men de ser for seg ca 500 kr i frakt, det synes jeg er litt drøyt. Har funnet den på div eBay sider, men selger vil ikke sende til Norge. Kanskje det lønner seg å sende selger en forespørsel direkte ang poste til Norge. Ser at Feltema har en lignende, skal ta en kikk på den, men blir sikkert skuffet.

Bruker ordne seg spørre pent sende til annerlunda landet Norge....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/16/2019 at 5:05 PM, pilten said:

Monter en på andre siden og monter søkelys på den. 

Den vindskjermen på panseret, fungerer den? Eller blir front ruta like fort skitten? 

Sitter å lurer på slikt roofrack, men håper jeg klarer å ligge unna kjøps knappen frem til 1 mai. Da er det jo på med softtoppen 

 

Vindskjerm fungerer ok, litt mindre mökk på ruta

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...