Jump to content

Overlanding.nu - Vinterträff 2019


Recommended Posts

Det beste var da min Stock Disco 4 måtte dra Snøhvit opp av grøfta ?

Eller, var det snille Snøhvit & crew som kom til unnsetning med kompressor og luft etter at servicecrewet slapp ut all luften av bakdekket mitt?
Kanskje det var sånn det var, detaljene er litt uklare :)

 

IMAG0522.jpg

Edited by CSSGT
  • Like 1
  • Haha 2
  • Happy tears 3
  • OMG 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Du... Fake News är ikke lov alltså.... :D 

Tycker man skymtar han den stackars servicekillen/ guiden/ kocken mellan bilarna när han fyller luft åt Sixpence-chauffören. 

Kameracrew Cervin rättar till kamera och inget annat ;) .

Edited by Wiberg
Skriveleif
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Wiberg said:

Du... Fake News är ikke lov alltså.... :D 

Tycker man skymtar han den stackars servicekillen/ guiden/ kocken mellan bilarna när han fyller luft åt Sixpence-chauffören. 

Kameracrew Cervin rättar till kamera och inget annat ;) .

Naturlig oppfølgingsspørsmål:
Rygget du opp igjen av grøfta for egen maskin, eller ble du dratt opp? :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser jo i ettertid at det var noen steder man skulle stoppet opp og fått bilen bak til å filme litt.
Spesielt på lørdagen på vei til Bosses var det et par steder.

Der vi krysset en liten bro hvor bilene foran hadde sklidd ut til venstre mot kanten, eller rett etterpå hvor det var en god skråning ned til venstre og saftige spor som ville ned dit.
Vet ikke helt, men brukte vel 5-6 forsøk på å komme forbi der uten å skli ned kanten :)

Hadde vært kult med noe av det på film. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, CSSGT said:

Der vi krysset en liten bro hvor bilene foran hadde sklidd ut til venstre mot kanten, eller rett etterpå hvor det var en god skråning ned til venstre og saftige spor som ville ned dit.
Vet ikke helt, men brukte vel 5-6 forsøk på å komme forbi der uten å skli ned kanten :)

Hahahaha.  Vi misstänkte dig där, och kanske den tvärgående Defendern...  :)

Så du brukte 5-6 försök...?  Med Snövit räckte det med ett omtag per ställe :-D  

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvem som lagde sporene, om det var LC, Defender eller begge, men noen var det.
Jeg kjørte frem og tilbake for å planere for dere som kom bak ?

Broen gikk på andre eller tredje, men det punktet rett etterpå, oppå toppen, der gikk det noen forsøk til.

Var det @Andreas.E som nevnte noe om "white knucle moment" på radioen rett før? Var det et av de stedene kanskje?

  • Haha 1
  • Happy tears 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Andreas.E unpinned this topic
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Efter helgens lilla test av nytt tändstål här hemma blev jag så exalterad över gnistorna att jag inte kunde låta bli att slänga ihop denna lilla extrafilm med @Bas Schuckman o @Wiberg :-D 

Dessutom beställt ett par extra reservstål (varav ett för Jon) ifall man tappar bort...

Sjukt stor skillnad på tändstål och tändstål, samt vilket stål/knivblad man använder!  Tog nästan eld i min gamla ruttna altan här hemma...  hehe

 

25A2FDAE-B3E0-4BE0-97F4-3F9896F72949.jpeg

Edited by CampForCer
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...