Jump to content

Alucab Canopy


John Nielsen
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Jag funder på en Alu Cab och har tidigare tänkt mig Adventure versionen då jag tyckte det såg coolt ut med stege och dieseldunkhållaren, men tror att det bli en Explorer ändå för att jag är orolig att rutan/luckan bak bli för litet.

Är du nöjd med din canopy?

Hur är det med tätning från vatten och damm?

Hur upplever du med kondens?

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, JericoWood said:

Hur är det med tätning från vatten och damm?

Jeg kjenner flere med canopy både fra RSI og fra Alu-cab og de sier alle at canopyene ikke er 100% tette.
Det kommer inn både litt støv og litt vann på tur. Det er brukt bra med pakninger, men helt tett blir det aldri. De jeg kjenner kjører Hilux mk6, Navara og Amarok.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, iknutis said:

Jeg kjenner flere med canopy både fra RSI og fra Alu-cab og de sier alle at canopyene ikke er 100% tette.
Det kommer inn både litt støv og litt vann på tur. Det er brukt bra med pakninger, men helt tett blir det aldri. De jeg kjenner kjører Hilux mk6, Navara og Amarok.

Jeg tror dette gælder næsten alle canopy's, min VW fabriksmonterede "carryboy" (ja det hedder mærket 😂) er heller ikke 100% tæt.. nok nærmere 98% 

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Prodigy said:

Jeg tror dette gælder næsten alle canopy's, min VW fabriksmonterede "carryboy" (ja det hedder mærket 😂) er heller ikke 100% tæt.. nok nærmere 98% 

Absolutt, selve flaket på bilene er jo ikke tette de heller. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...