Jump to content

Jeepcj8overlander
 Share

Recommended Posts

Har planer om å ta turen oppover i Telemark denne helgen. Ser på kart, og på youtuben at det er et  eldorado av veier som ser spennende ut.  Mere info om dette vil jeg legge ut her. 

Sånn vi har sett det så prøver vi å ha 1 overnatting på harangervidda.

  Mere info vil komme. 

 

hardangervidda 1

hardangervidda 2

hardangervidda 3

rjukan

youtube hardangervidda på mc

 

OBBBS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Denne er utsatt inntil videre. Dette på grunn av  stor usikkerhet om veiene som var tiltenkt er åpne for kjøring. 

 

Edited by Jeepcj8overlander
rettelser stor usikkerhet om stengte veier
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jeg jobber for å få med dette selv, regner med det er mulig hvis jeg tar med barna.

Litt skeptisk til taggen "stripphopping" men man må vel ikke være med på alt? ?

Edited by CSSGT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

He he jeg gikk igjennom hva som var av aktiviteter på Rjukan og omegn , da kom det strikkhopping opp :-) Så jeg tenkte what the heck hvis noen har lyst så stiller jeg hjertelig opp med kamera for å filme. 

Det er nå blitt bestemt i "familierådet" at vi reiser opp noen dager på forhånd kun for å gjøre oss litt kjent i området da jeg ikke har vært der selv. Slik at vi kan utforske litt på forhånd. Vi kommer til å reise opp på onsdagskveld. Så for å være sikker på en bra plass som utgangspunkt. så vil vi overnatte her:  sandviken   onsdag torsdag helgen er litt usikkert men jeg lurer litt på om vi skal samles også her på fredag . 

IMG_4849_50_51.jpg

 

Jeg regner også med at de fleste er fra Østlandet så Kongsberg er et godt utgangspunkt for å møtes på fredag. For så å kjøre over "fjellet " og ned i dalen

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...