Jump to content

Topdelar.se, bilekspert.dk og nomax.no (konkursalarm) - samme firma?


Pokerfjes
 Share

Recommended Posts

Hei, vet ikke om dette passer her, men vil bare gi en liten advarsel vedrørende Nomax.no. Dette firmaet (Endorphine AS) ble tvangsoppløst 23.2.2021, men driver videre på samme nettsider med nyetablert firma. Jeg har bekjente som ikke har fått varer, og som har fått beskjed om å gå på kredittkortselskap for å få tilbake pengene sine....

Jeg har vært kunde hos Nomax. Middels fornøyd sådan. Prisene var opprinnelig gode, men de hadde ikke lager i Norge og det kunne ta flere uker eller måneder å få varene.
En tid tilbake byttet de til en ny nettside, økte prisene og kjørte store rabatter (netto prisøkning). I den forbindelse søkte jeg rundt etter alternativer i norden, og da kom jeg over topdelar og bilekspert. Nettsider som er identiske til Nomax, kun i henholdsvis svensk og dansk språkdrakt. Jeg undres på om dette kan være samme personer som står bak. 

Jeg vet ikke hvordan jeg kan finne info om hvem som står som eiere av svenske og danske firmaer, men kanskje noen her kan hjelpe.

Daglig leder av Nomax er Maksymilian Maria Tuszewicki. 

Info om tvangsoppløsningen: https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20210000070469&sokeverdi=918351949

  • Thumb up 8
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...