Jump to content

Overlanding.nu status 2024


Recommended Posts

  • Administrators

Tjenare gott folk!

Egentligen inte så väldigt mycket nytt att informera om. Jag personligen håller som sagt inte på med Overlanding längre, eller det beror lite på hur man definierar ordet Overlanding. Det jag kan skriva är att jag aldrig mera kommer att bygga eller äga en liknande rigg som jag har gjort, det kapitlet är över... flera orsaker till det.

- Saknar du det? (Frågan kommer ibland från vänner)

Nej jag gör egentligen inte det. Jag har hållit på med 4x4 och byggde min första rigg redan 1989 och det är en stund sedan :D så jag känner mig ganska så mätt. Men det var en äventyrlig resa med fantastiskt många upplevelser.

Nu har det snart gått ett år sedan jag drog ut proppen ur Overlanding.nu och det är inget som har ändrats. Det är fortfarande jag som betalar räkningarna och lite så där halvhjärtat ser till att sidan och forumet fungerar så där någorlunda. När det kommer till hemsidan så valde jag att hålla den visuellt aktiv, men kommer i dagarna att göra om lite på den så att fokuset blir mer på det som varit. När jag så har kr 1.500,- över så skall jag lägga dessa på att uppdatera forumet också... men prioriterar inte det nu.

Som sagt! Jag kommer inte att ses i Overlanding miljön... men, jag skall i väg på diverse resor och jag kommer att lägga ut på andra äventyr i skog och natur. Kanske det blir dokumenterat, eller inte, vem vet. :)

Mina vänner vet var ni hittar mig 😅 för det är i motgång man faktiskt vet vilka man kan lita på. 

  • Like 2
  • Thumb up 3
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...