Jump to content

Rek i Värmland


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

Det var några veckor sedan sista resan ut i skogen, så när det blev en dag ledigt från jobb, kastade jag mig i bilen kl 05:30 idag. Målet var att testa nya spår mellan Dalsland och Värmland. Det hela startade bra, men det visade sig vara för mycket snö på skogsvägarna. Sedan jag körde ensam och det inte är signal på mobilen, är det dumt att chansa. Passade på att gästa vår medlem Jonas också, sedan jag inte var så långt bort. Nu ligger dom sista spåren med på listan till träffen. Ca 8 mil hittat av totalt 42mil och 9 timmar bak ratten. 

image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Quote

Härligt! Så rutten är färdig nu eller?

Mer eller mindre, men det jag checkade den här gången kommer inte med. Det kommer bli väldigt varierat, så jag tror inte någon kommer bli besviken 

Link to comment
Share on other sites

Såg ut som fina spår Andreas. Jag hoppas vi hittar en helg innan eller efter " Route de Charlotte " som passar oss bägge. Trist att jag inte kunde bli med denna gången men så är det ibland.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
5 hours ago, Guest said:

Såg ut som fina spår Andreas. Jag hoppas vi hittar en helg innan eller efter " Route de Charlotte " som passar oss bägge. Trist att jag inte kunde bli med denna gången men så är det ibland.

Absolut!! 

Jag har hittat otroligt många nya spår, så vi kan köra i veckor :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...