Administrators Andreas.E Posted January 5, 2017 Administrators Share Posted January 5, 2017 Det är flera orsaker till att alla resor och andra artiklar måste beställas genom våran butik. 1. Det ger oss kontroll på hur många platser som bokas och av vem. Med det menas enklare logistik inför resan. 2. Vi behöver inte hantera olika valutor eller sedlar vid uppmöte. Allt betalas direkt på nätet med hjälp av PayPal (dom flesta av oss handlar på nätet, och detta är inte svårare) Butiken hittar du i toppen av menyn (butik) Vill du se vad du har beställt använder du denna länken: http://www.overlanding.nu/forum/index.php?/clients/purchases/ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Andreas.E Posted January 7, 2017 Author Administrators Share Posted January 7, 2017 Idag har vi fått på plats en ny funktion i butiken - Support Det betyder att alla eventuella problem som uppstår med produkter du köpt, eller önskar köpa bör gå igenom support funktionen. Det finns två avdelningar man kan välja mellan: Webbutik - Avdelningen som hanterar allt av beställningar och köp. Forum - Avdelningen som hanterar allt av eventuella fel på forumet. http://www.overlanding.nu/forum/index.php?/support/ Det ger oss en mycket bättre struktur och kontroll på vem som behöver hjälp, och vem som har saken hos oss. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now