Jump to content

2001 Hilux X-cab


Mrvikan
 Share

Recommended Posts

Lykken var å finne dette forumet. Inspirasjon i lange baner.. 

Får prøve å lage en liten tråd om bilen min å da. Det er en 2001 Hilux X-cab 2.4Td, mange ønsker for denne bilen. Sakte men sikkert kommer jeg sikkert i "mål".. kanskje.. Til nå har bilen blitt løftet 2" med sjakler bak å 2" klosser foran. Fått på 33" som fortsatt subber litt så det er under utbedring. Planlokket skal etter planen byttes i morgen mot en kingtop da det er mer praktisk. Å ila kort tid skal et taktelt bestilles å monteres sammen med en grind på taket.  Noe mer lys rundtomkring har jeg sett på som MÅ ha, så det må på plass. 

Videre plan er firkantfeste fram å bak samt vinsj, skjermbreddere, nye dempere å fjører, radio å innredning bak.. Å sikkert en hel masse mer.. 

Ser frem til å komme dit hvor jeg kan bli med på treff å turer da det står høyt på listen.

tips å innspill til forbedringer av bil taes i mot med glede. 

IMG_0090.PNG

Edited by Mrvikan
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Takk for det! :) 

Da var boks i "boks" ( litt dårlig bildet) Men Ble så begeistret av å finne en i samme farge som bilen at jeg glemte å dobbeltsjekke målene på den.. stikker ca 1.5cm ut bak, men det får bare gå når det ble så bra. 

Denne har rails oppå seg, så lurer veldig på om de klarer vekten av et telt sammen med 2 voksne? Taket på bilen blir å få seg en grind. LEDbaren skal flyttes opp å den vil få lys på siden. 

Så er jeg veldig i let etter etter breddere til bilen. Som dere ser stikker hjulene laangt ut.. 10cm for å være helt korrekt! 

IMG_0371.JPG

Edited by Mrvikan
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...