Jump to content

Pettssons Jeep Grand Cherokee WK2 "Overland"


Per Pettersson
 Share

Recommended Posts

1 timme sedan, Lars 9k sade:

Ja man skulle kanske köpa sig en till........!! 1f61b.png

 

Jag har inte bestämt mig ännu om jag säljer TJ'n. Kan vara att jag håller fanan högt så jag har ngt jag kan satsa med i skogen utan att Rozica skriker högt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
29 minuter sedan, Per Pettersson sade:

Jag har inte bestämt mig ännu om jag säljer TJ'n. Kan vara att jag håller fanan högt så jag har ngt jag kan satsa med i skogen utan att Rozica skriker högt.

Oups.... har någon börjat avisera förbud mot repor och lera på den nya lacken??!! ?

 
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

23 timmar sedan, Lars 9k sade:

Oups.... har någon börjat avisera förbud mot repor och lera på den nya lacken??!! 1f606.png

 

Verkar inte så... Hon har aviserat utåt att tävlingarna uteblir och det bara blir vanliga träffar sen. Så vi verkar vara på samma linje. ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sista inlägget ifrån mig i den här tråden?

GC'n byttes ut igår och ny tråd om ny bil startas vid tillfälle. :)

Bilen kommer att vara saknad. Underbar att åka i och hade en hel del excellenta finesser. Adaptiv farthållare, värme i ratten, fläkt i stolarna och backkamera är exempel på sådant som inte finns i den traktor som nu ska axla manteln. I betyget för GC'n ingår att jag behöll den så länge som TRE ÅR plus några dagar! Rekord för en bil som fungerat som Daily Driver för mig. ?

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • Per Pettersson changed the title to Pettssons Jeep Grand Cherokee WK2 "Overland"

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...