Jump to content

Noen som vil bli med på tur i August/September?


kimar
 Share

Recommended Posts

Hei er det noen her som kunne tenkt seg en tur i slutten av August eller i starten av September? Har ikke bestemt noe tidspunkt enda da bilen må fikses før tur så venter på det. Har heller ikke bestemt meg for hvor turen skulle vært men mulig Sverige? Og vet ikke hvor i Sverige men mulig Varmland eller Dalarna. Varighet på turen har jeg heller ikke bestemt meg for. Så om noen er interessert så gjerne bli med hadde mulig tenkt litt på en vilmarks tur men er åpen for forslag  :)

Edited by kimar
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, stensth skrev:

Hade gärna hakat på, men alla helger är redan bokade sen tidigare tyvärr.

Så kjedelig da er ikke alltid lett for mange og finne tid så det skjønner jeg.:)

 

Vis ikke noen har mulighet til og bli med så ser jeg litt hvordan jeg tar denne turen. For har tidligere slitt med trivselen med og reise alene og i kombinasjon med at høsten alt har kommet så blir det ikke bedre av det. :)

Link to comment
Share on other sites

Vart bor du någonstans Kimar? Jag har plan om två småresor helgen v37 och helgen v38. Väldigt korta resor till redan bestämda resmål (om inte vädret är kaos). Kaaaanske kanske nånting v39 också men det är inte lika sannolikt. 

Jag har planerat att åka själv men om du vill är du välkommen att möta upp. ?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, JohnE skrev:

Vart bor du någonstans Kimar? Jag har plan om två småresor helgen v37 och helgen v38. Väldigt korta resor till redan bestämda resmål (om inte vädret är kaos). Kaaaanske kanske nånting v39 också men det är inte lika sannolikt. 

Jag har planerat att åka själv men om du vill är du välkommen att möta upp. 1f603.png

Jeg bor på Dølemo 4 mil fra Arendal helt sør i Norge så ca 620 km unna deg. Det kunne jeg vurdert men lurer på om det ikke blir litt sent på tanke på været? Da jeg er ikke den som er mest glad i kulde og dårlig vær. Men hva slags turer hadde du tenkt? :)

Edited by kimar
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...