Jump to content

Mini-overlanding (Drammen-Kongsberg) 1/5


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

När jag la ut info om dagsturen tänkte jag kanske det blev med en bil eller så, inte att vi faktiskt blev sju stycken. Riktigt roligt!
Nu blev det en rejäl bom-tur (bokstavligt talat) med spår och områden som är pepprat med vägbommar. Det beklagar jag :(

Men, jag hoppas att alla hade det lite trevligt i alla fall, och jag fick ju möjlighet att få ansikten till alla namn på forumet. 

Vi får hoppas att flera blir med över gränsen, där gräset kanske inte är grönare, men det är i alla fall mycket mindre vägbommar.

Ett utfyllande resebrev och bilder kommer i starten på veckan.

Stort tack till alla som blev med ?

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Tusen tack för en trevlig " Bursdagstur " idag grabbar!

Strålande guidning av Mr Eriksson och fin stämning bland unga och yngre. 

Har filmat rätt mycket så vi får se om det blir något ila morgondagen!

@CSSGT - vi var i närheten av Drammen och Kongsberg - jag ska presentera spåret när jag har laddat upp det.

Edit: När jag kom hem väntade det ett riktigt fint presentbord med komplett soft-shell Expeditionskit från Världens Bästa Fru :).

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

28 minutter siden, Andreas.E skrev:

När jag la ut info om dagsturen tänkte jag kanske det blev med en bil eller så, inte att vi faktiskt blev sju stycken. Riktigt roligt!
Nu blev det en rejäl bom-tur (bokstavligt talat) med spår och områden som är pepprat med vägbommar. Det beklagar jag :(

Men, jag hoppas att alla hade det lite trevligt i alla fall, och jag fick ju möjlighet att få ansikten till alla namn på forumet. 

Vi får hoppas att flera blir med över gränsen, där gräset kanske inte är grönare, men det är i alla fall mycket mindre vägbommar.

Ett utfyllande resebrev och bilder kommer i starten på veckan.

Stort tack till alla som blev med 1f44d.png

Ikke din feil at bommene er stengt :) Det er det som gjør en tur som dette morsomt. Er ikke så forutsigbart. Den som ikke feiler litt har heller ikke prøvd :) Plutselig en dag så finner man en perle

Edited by haakonbs
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...