Jump to content

Våtservetter


Thony
 Share

Recommended Posts

Som gamla lastbils chaufför så hade man inte alltid tillgång till tvätt möjligheter, ?våtservetter, för efter ett par dagar luktar man inte gott, så ny har jag det alltid i bilen mm.

i skogen ren rumpa rena händer ingen mossa tallbarr? mm efter skruvat med bilen rena händer, vintertid blir som en tegelsten kan då användas som nivå kloss under däcket

så våtservetter kan användas till mycket endast fantasin sätter stopp. blir dom torra häll på lite vatten så blir de som nya igen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Våtservetter är en riktigt bra och ha med sig, men jag är på jakt efter en behållare för dom. Alltså, när jag hade småbarn (inte så himla länge sedan) fick vi tag på en despenser/platslåda som var menat för just våtservetter. I den fick man lätt plats med tre buntar med servetter. 

Om någon vet, eller ser något sådant hojta till :) 

 

sterilized-wet-tissue-dispenser-ITEM022-plastic-box.jpg.9ad52b9084c21afb455856477064606a.jpg

Hittade vad jag letade efter.... 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Andreas.E said:

Våtservetter är en riktigt bra och ha med sig, men jag är på jakt efter en behållare för dom. Alltså, när jag hade småbarn (inte så himla länge sedan) fick vi tag på en despenser/platslåda som var menat för just våtservetter. I den fick man lätt plats med tre buntar med servetter. 

Om någon vet, eller ser något sådant hojta till :) 

 

sterilized-wet-tissue-dispenser-ITEM022-plastic-box.jpg.9ad52b9084c21afb455856477064606a.jpg

Hittade vad jag letade efter.... 

fin låda men inte så bra om man vill använda dom under däcken på vintern, alla som har haft små barn så hade man alltid våtservetter hemma men inte i bilen kan bara säga helt ovärderliga i bilen  när man en gång börjat använda dom så kan man inte vara utan, och när dom är torra så brinner dom i stället för sur ved......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...