Jump to content

Joey83's 2005 Hyundai Tucson


Joey83
 Share

Recommended Posts

Nytt medlem her.

Joey83 fra Sandnes på sørvest kysten av Norge, har vært innom forumet her noen ganger å bestemte meg for å bli bruker.

Jeg har en 2005 Hyundai Tucson som duger inntil videre (får se hvor lenge jeg beholder bilen da jeg kjøpte den 2. februar i år).

Kan og legge til at jeg er en ivrig amatør fotograf å har alltid med meg enten et eller 2 kamera i bilen.

Jeg har ingen erfaring med såkalt "Overlanding" da det er noe jeg aldri har fått prøvd før, men det er noe jeg vil gjør noe med.

Jeg har noen fremtidige planer for bilen min, men kommer til og holde den mest mulig original de neste 2 årene av personlige årsaker.

Jeg har sett på "Overland expedition Norway summer 2016" på youtube mange ganger å har funnet ut at det må være en mye mer fornuftig måte å se nye plasser på istedenfor å bo på hotell.

Jeg er og med på et forum/klubb/whatever som heter Overland Bound og kaller jeg Joey83 der og.

Kommer ikke på så mye mer å skrive her da jeg ikke akkurat er så flink å presentere meg selv.

Bil_33.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Noen bilder som viser litt forandring..

Biltema LED skiltlys og inni, Overland Bound miniflagg å verktøykasse med diverse ting inni.

Biltema luftmadrass for fremtidige turer 

Original hattehylle (nektet å betale over 4000 for en ny)

Alpine mp3 bluetooth spiller

Mer forandringer kommer.

FB_IMG_1499629181013.jpg

FB_IMG_1499629198157.jpg

FB_IMG_1499629234791.jpg

FB_IMG_1499629630988.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...