Jump to content

Baksätesunderhållning


blackstream
 Share

Recommended Posts

I Pajjen har jag DVD-spelare i nackstöden som jag satt i för ca 1 år och 1 dag sen ? och nu har den ena gått sönder. Det går inte att köpa 1 likadan ny utan då blir det 2 stycken. Kan ju tydligen va bra att ha en i reserv! Jag har provat lite med surfplattor, netflix, viaplay etc. Funkar ju om det finns bra internet eller om streamingtjänsten har offlinefunktion och rättigheter att visa i det land man befinner sig i. Jag vill minnas att trots att man kör nedladdat offline-material på viaplay så kan man inte se det pga deras rättigheter i t ex Tyskland. Ska sägas att vi kommer snurra kring Centraleuropa i sommar, men även i Sverige förstås och kanske nån sväng till Norge.   

Hur gör ni, låter ungarna räkna bilar?

... och jag vet, att ni ställer er frågan hur den där "svenske gutten" kan trasha sina saker på löpande band ... I'm just that kind of dude.

Edited by pajeroramble
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så här blev det med mobilroutern. Lösningen för baksätesunderhållning får bli surfplattor och DVDer. Den trasiga i nackstödet fick en mobil DVD ovanpå som jag hade låg. Får bli så tillsvidare. Felet på nackstöds-DVDn är glapp mellan skärm och själva enheten. Jag har ju en lödkolv, kanske ska löda "the shit out of it" nån dag.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 timmar sedan, Lars 9k sade:

Hmm... bara "tanten" kvar, men hon behövs ju för navigeringen!! 1f60e.png 

Och det är hon äla duktig på! En hel natts felkörning genom tyska småbyar i mörkret på helt fel håll bara för att ni påpekat att jag måste lyssna och lita på henne... :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...