Jump to content

Ärtsoppeträffen Borås


Fredrik L
 Share

Recommended Posts

Borås Jeepklubb bjuder in till Ärtsoppeträffen

 

Palle och jag kommer att vara där fredag till söndag.

Passa på och testa vad era bilar går för. Borås övningsområde har terräng för alla typer av bilar :)

 

14289932_1111138245631841_8617958469459469275_o.thumb.jpg.9097d34a1e6962b02b6cf94785725de0.jpg

 

 

 

Edited by Fredrik L
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Hmm jag bara klippte in utan att kolla. Stort tack för det vakande ögat :) Både år och datum var fel så det var inte många rätt där.

Jag har postat på BJK´s Facebooksida och påtalat felet

 

Här kommer en korrekt text, datumen som gäller är 14-16/9 :)

 

Kan varmt rekommendera denna träffen, Pannkakor och ärtsoppa ingår för alla i bilen och man får förutom det 3 dagars gemenskap och go körning i en varierande terräng som bjuder på utmaningar till alla fordon och kunskapsnivåer :) Allt detta för 300 riksdaler! billigare blir det inte :)

 

Jag raderar det felaktiga meddelandet i mitt första inlägg för att minska förvirringen :)

 

 

Borås Jeepklubb bjuder in till Ärtsoppeträffen 2018!

Vi inte haft träff på området sedan April pga torkan/brandrisken och hoppas på god uppslutning, i år har vi lite extra fina priser!!

På fredagen blir det nattorientering, anmälan till detta sker mellan kl 18-20.30 vid insläppet och förarmöte hålls kl 20.30 vid förrådet. Starten går kl 21 och sista inlämning är kl 24.00.
Det kommer serveras pannkakor och saft från ca kl 21 vid förrådet.

På lördag öppnar insläppet kl 8, körning är tillåten från kl 9-17 och ärtsoppa serveras från kl 12. Tipsrunda finns för dem som vill, svarstalong fås vid insläpp och denna skall lämnas till kiosken senast kl 14. Prisutdelning sker kl 15 vid förrådet. OBS! Man måste vara närvarande för att få pris!

På söndag är det fri körning mellan kl 9-14.

Inträde: 300kr, inget insläpp på söndagen!
Det är tillåtet att campa på grusplanen och larsabygget, toavagn finns på plats som vanligt.
Kioskvagnen har öppet under lördagen.
Vid frågor, ring Kristian på tel 0706-734750.

Välkomna och ha en bra helg med Borås Jeepklubb!

 

 

 

Edited by Fredrik L
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...