Jump to content

Hvilke apps til wildcamping i Sverige?


Prodigy
 Share

Recommended Posts

Hejsa, jeg ville lige høre hvilke telefon apps I bruger til at finde wildcamping i Sverige? 

Jeg har selv brugt Park4night og Google maps indtil nu.. 

Her i Danmark har vi en app der hedder 'shelter' som har næsten alle shelters der findes i Danmark, jeg har ikke kunnet finde samme app til svenske shelters - finder der sådan en app? 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Det finns en del alternativ om du söker här inne på sidan. Vet att det finns en länk till Google Maps med massor av camps i både Norge och Sverige bland annat.

Som Premiummedlem hos oss så får du tillgång till en del camps och även en del rutter/ tracks i Norge och Sverige.   

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Wiberg said:

Det finns en del alternativ om du söker här inne på sidan. Vet att det finns en länk till Google Maps med massor av camps i både Norge och Sverige bland annat.

Som Premiummedlem hos oss så får du tillgång till en del camps och även en del rutter/ tracks i Norge och Sverige.   

Ok Tak, er det track filer man kan downloade til sin GPS app? Som man får som premium member? 

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd flere apps, også ioverlander.

Men jeg syns faktisk det er best å bruke google maps, zoomer langt inn og markerer aktuelle steder i kartet før avreise. Blir da gjerne en bomtur eller to før man finner et magisk sted. For min del er det det jeg setter mest pris på når jeg er på tur. :)

Har allerede funnet noen aktuelle steder på vei sørover når vi skal på Vårtreff2020.

Satser på at minst ett av de er gode. 

  • Like 2
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

On 25.12.2019 at 12.21, Prodigy sa:

Hejsa, jeg ville lige høre hvilke telefon apps I bruger til at finde wildcamping i Sverige? 

Jeg har selv brugt Park4night og Google maps indtil nu.. 

Her i Danmark har vi en app der hedder 'shelter' som har næsten alle shelters der findes i Danmark, jeg har ikke kunnet finde samme app til svenske shelters - finder der sådan en app? 

Ikke app, men webside: vindskyddskartan.se

  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...