Jump to content

Hero Camper


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

Overlanding.nu får ingen provision här alltså ?

Känner ett par stycken här i landet som gått till inköp av en Hero Camper, och så där rätt upp och ner verkar den jäkla tuff!!!

lowres_Herocamper_Esb_dec16_34__003_-jpg-710.jpg.9048823df0e75120276fda240c33f313.jpg

Men...
Ser man bort i från priset som är "massa" (kr 119-tusen nok)... är det faktiskt inte så "massa" man får för dom pengarna, tycker jag. Personligen så hade jag hoppats på lite mer inkluderat i produkten. Toalett, kök och sittplats på insidan.

https://www.herocamper.com

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 timer siden, Andreas.E skrev:

Overlanding.nu får ingen provision här alltså 1f606.png

Känner ett par stycken här i landet som gått till inköp av en Hero Camper, och så där rätt upp och ner verkar den jäkla tuff!!!

lowres_Herocamper_Esb_dec16_34__003_-jpg-710.jpg.9048823df0e75120276fda240c33f313.jpg

Men...
Ser man bort i från priset som är "massa" (kr 119-tusen nok)... är det faktiskt inte så "massa" man får för dom pengarna, tycker jag. Personligen så hade jag hoppats på lite mer inkluderat i produkten. Toalett, kök och sittplats på insidan.

https://www.herocamper.com

 

 

Jeg prøvde en sånn på camp villmark, og med alt utstyr, markise rack, gass, batteri osv kom den på 165.00,- nok og 185.000,- nok med takteltet... og den er tøff!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

-ZpcPHkdAVFNBY3RqFzbUiNBC5v6BQUQ2GSMsN-V

 

Kjøpte en slik nå i våres.  Hadde 1 turen med den for noen helger siden. Har et 190 cm taktelt på toppen, da vi er 5 personer.  Fungerte fint noen mods må den ha for at den skal være ekte overlanding brukendes. Så det vil jeg dokumentere på garasjen min følg med.  

Når det gjelder pris så kjøpte vi den i Danmark. Sparte 20.000,- på det. 

 

Alle priser i Norge er feil.   119 tusen er base modellen, påstår de som selger de. Men når jeg sjekket opp så får du ikke kjøpt den uten noe utstyr. å da koser de 145 tusen...    Jeg betalte totalt med alt 124 tusen når jeg importerte den fra Danmark selv. Å da var alt det som de påstår er ekstra utstyr i Norge standard. 

 

 

Edited by kjetil
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte det samme, men så kom det med registrering av hengeren, er den ikke ce merket , har coc sertifikat, så får du ikke registrert den. Å det gjelder for hele Europa.... Det er grunnen til at man ikke ser slike her.. dessverre...

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...