Jump to content

Overland ekspedisjon sommer 2016, film.


thorstein
 Share

Recommended Posts

  • Premium Member

Takk @Lars 9k!

Vi var litt uheldig med været ja, men selvfølgelig over på Vestlandet er jo sjansen for dårligere vær større. Men mye av turen som ikke er med i filmen, feks "transport etapper", så hadde vi en del bra vær faktisk! Men det er jo ikke så interresant og ha med i filmen :) 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

@thorstein  Tittade på din film över resan i Norge 2016.  Super!

Jag känner själv att det är på samma sätt jag vill uppleva resor i Norge o Sverige, med bil på små vägar. Jag har kört i samma område med en Volvo för 100 år sedan - fantastiskt. Jag vill göra likadana turer med min nya bil och nu känner jag att taktält är prio nr 1 för mig.  Det är SÅ mycket enklare att campa än med en stor Lavvo som jag annars har (10 pers...) med alla pinnar som skall nålas i marken...   Stort tack för allt arbete med denna inspirerande film.  Uppskattas mycket

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
5 timer siden, Ove Cervin skrev:

@thorstein  Tittade på din film över resan i Norge 2016.  Super!

Jag känner själv att det är på samma sätt jag vill uppleva resor i Norge o Sverige, med bil på små vägar. Jag har kört i samma område med en Volvo för 100 år sedan - fantastiskt. Jag vill göra likadana turer med min nya bil och nu känner jag att taktält är prio nr 1 för mig.  Det är SÅ mycket enklare att campa än med en stor Lavvo som jag annars har (10 pers...) med alla pinnar som skall nålas i marken...   Stort tack för allt arbete med denna inspirerande film.  Uppskattas mycket

Takk :) 

Taktelt er helt klart veldig enkelt og du slipper unna med mye styr med som feks lavvo ja.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...