Jump to content

FoxWing - gruppköp


Ulv
 Share

Recommended Posts

Ang pris, jeg tar gjerne en til å montere på høyre side, pris økningen er verdt det for min del! Jeg kan også legge ut en post på landroverklubben sitt forum å høre om noen der er interessert? 

Edited by Øyvind
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hva blir prisen Ulv? 

Hadde tenkt meg en telt-løsning som jeg satte inn over bilen og dekket hele bakdøra, etter at jeg syntes den 2,1 Foxwingen jeg hadde ble for liten (og solgte den til Wiberg).

Men om prisen er riktig, og denne blir lengre enn 2,1 meter, noe som er ALT for liten (trust me folks), og er venstre hengt, så kan det jo hende jeg må grave i lommeboka og hive meg på. Men jeg må hvite pris, og da på den lengste lengden! (som var hvor lang??)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • Moderators

@Topo Det strandade väl lite när Bengt gjorde entré som förhandlare men uteblev med att komma med en deal. Har inte kollat med Ulven om han fortfarande är på jakt. 

Flera som är intresserade så kanske vi bara ska blåsa liv i tråden igen?

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Är kostnaden för frakten dörr-till-dörr?

En bekant köpte en däckomläggningsmaskin och fick ett bra pris på frakten, runt $200. Detta var dock endast för sjöfrakten, sedan tillkom frakt från lagret till utskeppningshamn, hamnavgifter både i Shanghai och i Sverige plus lite mer deg till hamnagenten, alltsomallt ca 7000 sek dyrare än väntat.
Bara mina 2 ören, en viktig sak att ha koll på, att försöka förhandla om detta i efterhand var icke framgångsfullt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Haakon tipsade mig om denna killen - han verkar ha dem hemma:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=85321470&fks=85321470

Priset är ju helt annorlunda mot dem Tobbe har lagt upp men de finns redan i skandinavien. Väggar kostade lika mycket till om jag fattade annonsen???

Kanske han kan gå ner ett par spänn om man köper flera på ett bräde?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 minutter siden, Wiberg skrev:

Haakon tipsade mig om denna killen - han verkar ha dem hemma:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=85321470&fks=85321470

Priset är ju helt annorlunda mot dem Tobbe har lagt upp men de finns redan i skandinavien. Väggar kostade lika mycket till om jag fattade annonsen???

Kanske han kan gå ner ett par spänn om man köper flera på ett bräde?

Så kurant ut det! Prisen er jo innafor! Jeg er hypp på gruppekjøp hvis det fortsatt er aktuelt. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sendte Tommy Skjervold en liten Mail ang foxwing.

Hei! 

Har du noen flere lengder? Gjerne 220-230 lang? Hvis ikke, er det mulig å få tak i? 

Noen rabatter ved et evt gruppekjøp på 250x250? Evt andre lengder? 
Vi er ca 7-8 personer som er interessert i liknende løsning som du tilbyr.


Med vennlig hilsen

Torgeir Oskarsen

------------------------------

Hei, har foreløpig bare denne modellen akkurat nå men tenkte å få inn flere typer til neste år hvis jeg får bygget meg litt opp til da, prisene mine er nok ikke så høye at jeg klarer noen rabatt vil jeg tro. Er mest for hobby dette så jeg får stadig tilbakemeldinger på at jeg selger bra varer til billig penge.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Då har jag fått svar, samma pris på frakt, Norge som Sverige. (Air freight to door)

1x WA02 awning = 220 USD

1x Change room = 195 USD (höjd 1,9m)

1x Floor for room = 52 USD

Frakt = 218 USD

Totalt = 685 USD = ca 6000kr med dagens kurs.

 

Den jag har fått pris på är inte likadan som den Tommy har. Vet inte om det spelar in så mycket på priset.

Men det verkar ju betyda att Tommy har bra priser då.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

kokte ut i kålen for min del dette her..men som nevnt over er de som Tommy selger på finn et godt alternativ. Andre lengder burde gå fint.De jeg kontaktet leverte de på 2000mm,2500mm og 3000mm lengder.høyden er jo også viktig. 1900mm er for lavt for mangen av oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har dere kjøpt fox wing enda? 

Hvis dere klarer å vente litt , så kommer det et tilbud her på foxwing med annex. Denne foxwingen og annexet vil også ha mulighet til å ha varme i innvendig. :-) 

Det vil også komme taktelt tilbud også med mulighet for å ha varme i, samt et tilbud på ovner som tilbehør .  Vi jobber med designet på dette nå  :-).

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Den 20.1.2017 at 13.04, Jeepcj8overlander skrev:

Har dere kjøpt fox wing enda? 

Hvis dere klarer å vente litt , så kommer det et tilbud her på foxwing med annex. Denne foxwingen og annexet vil også ha mulighet til å ha varme i innvendig. :-) 

Det vil også komme taktelt tilbud også med mulighet for å ha varme i, samt et tilbud på ovner som tilbehør .  Vi jobber med designet på dette nå  :-).

 

 

Venter i spenning!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...