Jump to content

Filminspelning 23/10 (Värmland)


Recommended Posts

  • Moderators

Tackar för tur!

Ungarna storkoste sig i snöväder och all utrustningen funkade som tänkt så nu ser jag fram emot mer turer till vintern.

Hyggligt att möta nya ansikten oxå :) . 

Måste säga att Bosses Bodega är ett ypperligt ställe nu på hösten/ vintern med tanke på faciliteter.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Kan hända dock att jag kommer själv nästa gång ;-)

Madammen var inte riktigt övertygad om det var nåt för henne, att åka okomfortabel bil etc ;-) Hon somnade nog före hon lagt sig i soffan när vi kom hem! :)

En av hennes bästa kommentarer var, men dom har ju elhissar :D

Till nästa tur hoppas jag att jag har hunnit med att skifta däck, dom var nog lite dåliga när det spann på fyran i uppförsbacke med snö ?

Funkade fint med vedeldad ugn i tältet för mig också. Den värmde gott!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
46 minuter sedan, stensth sade:

Madammen var inte riktigt övertygad om det var nåt för henne, att åka okomfortabel bil etc ;-) Hon somnade nog före hon lagt sig i soffan när vi kom hem! :)

En av hennes bästa kommentarer var, men dom har ju elhissar :D

Vi önskar väldigt gärna att arrangemanget skall vara familjevänligt, men så har vi ju ett lite udda intresse som inte alltid sammanfaller med den bättre halvparten.
Det är helt klart en annan sak när det är varmt och gott.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Även jag tackar så mycket för en fin men kort helg. Det blev på grund av vädret mycket mindre fokus på film än det som var tanken. Men så blir det in i mellan. 

Men vi fick ordnat med en hel del inför julbordet. Pratat med markägare och fixat så vi får kört ut ved. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Det blev väldigt underhållande med lite snack i kameran Andreas så det ska vi absolut fortsätta med.

Det var, som du sa, inte det helt ideella vädret för filmning men det går fler tåg. Strängt taget har vi väl så mycket material att vi kan köra Best of 2016 :) .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...