Jump to content

Filminspelning 23/10 (Värmland)


Recommended Posts

  • Administrators

Hejsan!

Jag har tidigare skrivit en tråd om att jag önskar göra en promo-film för Overlanding.nu. Det projektet rann ut i sanden pga allt för lite tid under sommaren. Nu provar jag på nytt.

Vet att det är kort om tid, men är det någon som kunde tänka sig vara med på detta? Inspelningen går i Värmland (runt Torsby) 

Vi drar upp på lördagen efter kl 15, det blir en natt ute om man önskar det. Ett par scener blir inspelade på kvällen, resterande av scenerna blir tatt på söndagen. Det blir inte super, duper spännande då filmen står i fokus, men det kommer att bli ett ganska så tufft projekt. 

Alla typer av fordon som man kan använda till Overlanding är hjärtligt välkomna.

PS! Dom som eventuellt blir med, måste vara klara på att skriva under på ett release-contract som ger oss (Overlanding.nu) möjligheter att använda filmen.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Det ska nog gå att lösa. Just nu vet jag inte vart Mr Eriksson behagar att guida oss men med hjälp av navigeringsutrustning och mobiltelefon så ska vi nog få till något :) .

Eriksson och jag lämnar Oslo rätt efter 14.00. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
6 timer siden, Wiberg skrev:

Det ska nog gå att lösa. Just nu vet jag inte vart Mr Eriksson behagar att guida oss men med hjälp av navigeringsutrustning och mobiltelefon så ska vi nog få till något :) .

Eriksson och jag lämnar Oslo rätt efter 14.00. 

Jeg slenger meg på der om det er greit? Hvis jeg får til og bli med! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...