Jump to content

Pop up tält på bil godkänt i Sverige?


stensth
 Share

Recommended Posts

On 2017-04-24 at 20.32, stensth sade:

Är det möjligt att få för exempelvis en sådan här godkänd i Sverige? 

 

On 2017-04-24 at 22.22, Carl sade:

Eftersom den tydligen är belgisk registrerad ska det inte vara något problem.

Kan gott tänka mig en sådan

 

 

On 2017-04-25 at 9.42, SafariTec sade:

Sten, Ta kontakt

Dette fikser eg :-)

Vi har levert 3 vippetak på ulike bilder i 2016

MED TüV Godkjenning forstår seg :-)

Hej,

Har varit i kontakt med svensk bilprovning och SFOR ang ombygge av min egen bil till något liknande den du har länkat Sten.

Det är inte direkt att bara att bygga om den, det krävs mycket pappersarbete, så mycket att jag slängde in handduken och gav upp, det får bli att bo utanför bilen några år till.

Sen är det möjligtvis lättare att plocka in en redan ombyggd bil, men det är inte så att bara för att en bil är godkänd i ett EU-land att det är OK att regga den i ett annat, det är alltid landets egna regler som gäller. TüV cert och annat spelar ingen roll alls, som sagt, vad som är OK i Tyskland, gäller inte i Sverige.

Med det sagt, det kanske går, jag tappade sugen med att leta möjliga vägar när allt var så "svårt".
Om du bestämmer dig, se till att anlita en firma som kan vara ansvarig under importen, blir bilen avreggad i landet därifrån du köper den och sen inte går att regga i Sverige så står du med en väldigt dyr hög med metall ... 

Lycka till, jag hoppas någon gör det och sen kan berätta hur man lyckas ...;):)

Link to comment
Share on other sites

Kan svare på noke av dette

Det er heilt korrekt at det ikkje er automatikk i at et kjøretøy godkjent i fks Italia "uten problem" kan fritt omregistreres i et anna EU-land. Dette temaet grip spesielt (!!) når kjøretøyet er ombygd & ikkje lenger framstår som originalt / utlevert ifra fabrikk. Omtrentlig denne ordlyden er også den som grip i Noreg ved import & framstilling for SVV av ein importert (og ombygd) bil. Frankriket er fks eit land som er ytterst striks & avviser det allermeste av ombyggningar.

Eg har pr idag bistått 1 svenske som etter mitt kjennskap ved hjelp av TüV-sertifisering har fått sitt vippetak godkjent av svensk "Bilprovning". Vi dvs eg nyttar samme type dokumentasjon ved godkjenning i Noreg.

Det er å merke seg at det finnes ein rekke firmaer som leverer & bygger vippetak utan å ha formell kompetanse og godkjenning iorden.Desverre finnes det innimellom også TüV-sertifiseringar som blir trekt tilbake grunna sakshandsamingsfeil. Tildels med tilbakevirkande kraft. Veldig bittert for nokon som har bygd om sin bil... Derfor markedsfører eg utelukkande denne type konvertering med TüV-Sertifikat ifrå trygge kilder & ifrå firma som har lang fartstid & god track-record.

Eg tok meg bryet å samla inn nødvendig forhåndsmateriell som eg la fram for SVV. Etter ombyggning vart bilane framstilt for Vegvesenets "Gerillija-tropp" for Spesialsaker i Oslo. Etter ein litt "spanande start" er eg no glad vi har ein konstruktiv dialog med SVV som gjer at begge parter har ein felles forståelse for korleis vi ynskjer saksgangen håndtert med det for auge at bilane vi konverterer vert godkjent & endringane innført i vognkortet. Eg gjer samstundes merksam på at dette er ENKELTGODKJENNINGAR slik at kreativ "piggybacking" ifrå andre (kommersielle eller private) på våre godkjenningar er berre å gløyme :-) 

 

Defender.jpg

Edited by SafariTec
Retta skrivefeil, lagt v bilde
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...