Jump to content

Dagens bild


Andreas.E
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

Från @Wiberg och min rek-tur inför fullvuxen 4x4 träffen

_MG_3553.jpg

Vet att @Wiberg kommer med ett litet reportage... men väljer att kasta korten på bordet för han skriver något! Bilden nedan ser fridfull ut....Det var det inte! Bilden är från sträckan som var ca 2,5 km, och som vi använde 3 timmar på. Jag fastna tre gånger, åkte snöre en gång och kastade in handduken en gång (tyckte det var bättre och smartare att leta efter en traktor). Så, nu är det sagt :D

_MG_3574.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
9 timmar sedan, Lars 9k sade:

Ni skulle kanske tagit någon dag på SOT när ni ändå var på det humöret! ;)

Det blir SOT en eller annan gång, men då mer för att göra reklam för Overlanding.nu. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Arbetshäst!

En av 4WD ägarens drömmar: att använda nöjesfordonet som nyttofordon och ha roligt samtidigt.

En bild från morgonens tur (innan värmen blev för stark) för att hämta de stenar som saknades till senaste trädgårdsprojektet. Inte allt för mycket överkast ;). 

DSC_0018.JPG

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member

@Wiberg Nei faktisk ikke! Ikke over Haukeli ihvertfall. Snakket med noen "locals" ved en av geitost butikkene oppe på fjellet der og de sa det bare var og kjøre på de kjørbare veiene. Vi fulgte også da kun de som var på GPS'en da. Måtte snu på den ene veien da veien var blitt en bekk, men jeg kom ett stykke ned men det begynte og bli seint og vi ikke hadde med oss maxtrax eller noe så da snudde vi der! Men @Granprismo kjørte over der idag og brukte en del tid på og vinsje vekk stein og hadde ikke en Defender med seg på slep (? @Øyvind) , så nå er det klar bane for oss! Skal tilbake ditt igjen for og si det sånn! ?

@Andreas.E Hehe ja kanskje det! Hadde jo vært kjempe morro :) 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Premium Member

Inte Overlanding men väl 4x4 ;) 

Slänger in en bild på förra helgens aktivitet för mig och en klubbkompis.

Vår första start i Challenge, vi slutade 3:a i Extreme klassen, slagns av två riktigt rutinerade ekipipage.

Blött, jobbigt och jäkligt kul!!

 

 

image.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Premium Member
1 timme sedan, MFI9 sade:

Jamen, klart det är tummen upp när man är på äventyr...

 

IMG_5316.JPG

Typ, när jag blir stor skall jag ha en egen RIKTIG bil!!

Ser fram emot en tur ihop!

Edited by Lars 9k
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators
1 timme sedan, MFI9 sade:

Det börjar gå mot mörkare tider, iof inte fel...WP_20160817_20_39_04_Pro.jpg

Blandade känslor när det kommer till höstmörker. Kul att kunna vräka på med alla sina lumen, rödvinet smakar bättre framför brasan men orken försvinner och det att bända sig ur sängen i mörker suger stort.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...