Jump to content

Abenteuer & Allrad i okt


Håkan Sandgren
 Share

Recommended Posts

Hej 

Hittar väldigt lite om Abenteuer & Allrad här på forumet. Är det för att ingen härifrån åker dit eller finns det andra anledningar? Är det kanske inte värt turen ner? 

Jag och frugan tänkte att ta oss ner dit nu i okt (den blev ju inställd förra året och flyttad i sommras) så vi tar tacksamt emot tips och ideér från er som har varit där, eller från er som inte har varit där om varför ni inte har åkt. Det är ju trots allt den största mässan som finns för folk som oss.

Är det någon annan som också planerar att åka?

 

https://www.abenteuer-allrad.de/en

  • Like 1
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Hej Håkan,

Att vi inte har skrivit om den mässan är nog för att ingen av oss har kommit iväg på den. 

Jag har också bara hört massa positivt om denna mässan så hade inte tvekat en sekund att åka om jag hade haft möjlighet. 

Du får ta turen och skriva ett maffigt resebrev så vi blir fler från Overlanding.nu som drar nästa gång 😉😄👍.

  • Like 3
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

Har vært der, å det er så absolutt verdt turen. Tenker du å shoppe overlanding utstyr så får du kjøpt alt der. 
Du må også ta en tur rundt på parkeringen og campen, der er det mange flotte overlandere.

eneste minus, var jo at jeepen min ble veldig puslete etter å ha sett på alle jeepene der

4E67C20D-4E54-4C29-9844-628D29963A62.thumb.jpeg.9540846c06f6912034b0b252f3e588ec.jpeg
 

  • Like 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Wiberg said:

Hej Håkan,

Att vi inte har skrivit om den mässan är nog för att ingen av oss har kommit iväg på den. 

Jag har också bara hört massa positivt om denna mässan så hade inte tvekat en sekund att åka om jag hade haft möjlighet. 

Du får ta turen och skriva ett maffigt resebrev så vi blir fler från Overlanding.nu som drar nästa gång 😉😄👍.

Vet inte om det kommer att bli "ett maffigt resebrev" då jag inte är någon större skribent. Har ju tex tjuvläst forumet undere många år och har bara precis joinat just inför vår plan att åka till A&A i okt.

Kanske skulle vara ett bra förslag, att inför nästa år försöka få till en konvoj från NO/SE. Hade nog funnits ett intresse.

  • Like 2
  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...