Jump to content

Plåtburken


Olle böll
 Share

Recommended Posts

Får väl tacka för bra forum o börja skriva nåt,har nu till slut efter mkt veleri köpt mig en 303 igen,va inne på större fordon men me dagens diesel priser blev denna lagon,förvisso bensin men de helt ok..billigare ute i Europa..hehe

Planen e o göra den camp vänlig o  dra iväg,haft flera 303 innan o de enkla bra bilar...

 

OBS DE INTE BILEN PÅ BILDEN men samma färg mm utan hjulen,,kort kommer på min egen...

min 303.jpg

Edited by Olle böll
  • Like 7
  • Thumb up 2
Link to comment
Share on other sites

Nu fick ja fotat bilen efter o kolla mer noga på den igår,,blev mkt förvånad då den va snudd på rostfri,killen hade gått loss me primer så ja trodde den skulle va rostig överallt,men de va riktigt kul att de va så bra skick,så nu slapp ja dom rostlagnings timmarna,,dessa kan rosta otroligt mkt....

Nya däck e beställt o får hem den om nån vecka,tyvärr blir de o fixa till o sälja,bara inse,,ja får inte plats i den..e ju 2m lång o sitter mkt illa i den,finns inte plats för mina 48,er på golvet o huvet i taket....haha....men blir kul o fixa till o ersätta me nån annan bil..ev Unimog 1700,ska kolla på en i dagarna..

 

 

min 11 bil.jpg

min 11 bil 2.jpg

  • Like 1
  • Thumb up 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...